Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag een Chamberlain receiver voor HomeLink geïnstalleerd. Om via de Tesla mijn garagedeur te openen.

2-Channel Rolling Code Universal Receiver model PR433-4 - Chamberlain


04FF2250-C588-4F45-B6E5-08ACB7FC28FB.jpeg
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
en wat zijn je bevindingen ? Doet hij het goed ?
Heb je ook een zender moeten bestellen om de Tesla te teachen ?

Mijn poort doet het ook niet met de Tesla Homelink; en dit lijkt mij idd een goede oplossing ! Thx.

Ik heb net deze ontvangertjes binnen, met zendertje voor het programmeren, compatible met 433 MHz homelink. Ingang is 12V en uitgang kun je van alles mee schakelen.
Mogelijkheid voor puls, of aan/uit dmv een jumper. Ik kan je eentje sturen en dan kun je er mee experimenteren.

90e11200-2049-48cf-9fd2-a70aef545724.JPG
 
  • Helpful
Reactions: S-19910
en wat zijn je bevindingen ? Doet hij het goed ?
Heb je ook een zender moeten bestellen om de Tesla te teachen ?

Mijn poort doet het ook niet met de Tesla Homelink; en dit lijkt mij idd een goede oplossing ! Thx.
Ik heb op mijn bedrijf ook zo'n poort die wel wordt gezien door de Tesla maar die niet te bedienen valt. Ik ben geen techneut en ben heel benieuwd of ik hier mijn poort wel mee kan bedienen?
 
en wat zijn je bevindingen ? Doet hij het goed ?
Heb je ook een zender moeten bestellen om de Tesla te teachen ?

Mijn poort doet het ook niet met de Tesla Homelink; en dit lijkt mij idd een goede oplossing ! Thx.

Het is nog afwachten. De auto wordt in augustus geleverd. Ik heb er een Chamberlain handzender bij gekocht en die kon ik inleren en dat werkte. HomeLink met een Tesla wordt voor mij augustus.
 
ik weet dat er mensen dat op het forum al hebben gedaan, ik zou graag mijn stoffen zetels willen vervangen door Lederen next gen ook vanachter, misschien van een total loss MS, bouwjaar 2015.

iemand adressen voor geaccidenteerde model S-en ?

Ik heb dat een paar weken geleden gedaan.
Is de moeite waard. Het is lastig om deze te vinden in Europa. Ik weet dat Nikola Brussel een crème next gen interieur geeft staan.

Voor:
072745CE-FE26-43D4-B44E-F9438FBC2FE7.jpeg


Na:
140299E7-3BA4-4EED-9EFE-26703F43F090.jpeg
 
  • Like
Reactions: Phil_BE
knap herbert, heb jij de set bij nikola gevonden ?
nee, bij een sloper in Nederland.

Ik heb de stoelen helemaal uit elkaar gehaald, (om de bekleding netjes te laten maken, airbags terug te plaatsen die er niet meer in zaten en het logo te laten borduren)
Ik ben er inmiddels achter dat er geen verschil zit tussen de 1st gen en next gen seats. Het enige verschil is de kussens en de bekleding.
Ik ben er van overtuigd dat een beetje bekledingsbedrijf, met de juiste mallen voor de bekleding deze na kan maken en het schuimrubber van de stoelen aan kan passen om op deze manier zelf next gen seats te maken.

IMG_2415.jpg
 
Twee gedachtes bij de bovenstaande foto:
- niet gek dat de stoel totall loss is als je van achteren wordt aangereden. Enkel buisje moet inpact van hele bovenlichaam opvangen
- je kan een stoel dus redelijk eenvoudig op maat laten maken. Da’s mooi als je wat langer bent dan de gemiddelde.
Mijn geventileerde bekleding ziet er na een jaar+ en 55KKm al behoorlijk gebruikt uit, dus ik laat ze na nog een jaar opnieuw bekleden en gelijk nog wat aanpassen.
 
  • Like
Reactions: herb_k