You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er is zoveel mis aan die test...
Waar die man 2 dagen voor nodig had, doen wij in 5 uren.
- Om 's ochtends met amper 25% te vertrekken, is quasi onmogelijk als je de Polestar 2 10 uren aan een stopcontact zit te laden. Op 10A geeft je dat nog altijd 24kWh, en met het 78kWh accupack van de Polestar 2 zou dat betekenen dat het display 32% zou aangeven. Hij moet met lege batterij thuis gearriveerd zijn en dan amper 8 uur geladen hebben om die 25% waar te maken.
- Vervolgens gaat ie niet de snelweg op om in het Gentse te laden, maar rijdt ie naar de luchthaven om niet 1 van de 4 300kW palen te kiezen, maar 1 van de 2 50kW palen. Ja, dat duurt dan inderdaad een uur voor een Polestar 2.
- Dan gaat ie op weg, en omdat de batterij onder de 60% duikt, gaat ie weeral laden, nu in Wetteren. Toegegeven, tussen Brussel en Luik zijn er geen +100kW palen, maar in Ternat is er nog eentje dus als ie echt niet een tweede keer wou laden aan een 50kW paal, dan had ie daar toch nog kunnen uitwijken.
- Maar dan gaat ie toch nog eens in Leuven laden?!
Dus dit ritje heeft de expert 2 dagen gekost? Wat ben je een enorme droeftoeter als je dit soort onzin uitkraamt. De expert zal hier waarschijnlijk goed voor betaald zijn.
View attachment 641706
Prijzenswaardig initiatief. But it wasn’t me.Heeft er iemand een ingang bij het HLN zoals ik meen @PaulusdB die de redacteur van het AD aanschreef over het negatief in het nieuws brengen van Tesla keer op keer door 1 en dezelfde persoon. Dit artikel slaat natuurlijk alles en deze persoon schetst een uiterst negatief beeld wat voor de nieuwe elektrisch rijder nog een kunst is om te bereiken.
Dan was het denk ik @Right_Said_Fred
Het is zelfs geen journalist, maar een "Senior Project Officer", verantwoordelijk voor "Coordinating and supervising international comparative testing projects in the automotive area and publishing invarious output channels for consumers and consumer protection."
Ze hebben er zelfs een filmpje van gemaakt.
En ja, ze vertrekken met 25% thuis, gaan dan aan FastNed laden, vertrekken op de snelweg en met 54% nog in de batterij beslissen ze dat we weeral moeten bijladen.
Als ze dan op bestemming zijn, kiezen ze niet de IONITY, maar kiezen ze de korstbijzijnde paal die natuurlijk ergens in een verlaten hoekje staat...
Andere tijdenHet brengt wel fijne herinneringen terug van Frank Buma's tripje naar Luxemburg uit 2017