HWS
Well-Known Member
Moet je bij CB verzekeren, die hebben dat niet:tongue:Zojuist mijn verzekeringspapieren binnen via van Tol, DL Xclusief....Waarom staat overal u en auto schuin gedrukt? Erg irritant lezen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moet je bij CB verzekeren, die hebben dat niet:tongue:Zojuist mijn verzekeringspapieren binnen via van Tol, DL Xclusief....Waarom staat overal u en auto schuin gedrukt? Erg irritant lezen
Moet je bij CB verzekeren, die hebben dat niet:tongue:
Dit is wel een nadeel:+1!
Zojuist even alles ingevuld bij Allsecur (die met de driftende BMW met de Coronels). Als ik m'n 8 schadevrije jaren invul dan wordt de jaarpremie inclusief assurantiebelasting ongeveer 1100 euro. Dus ook nog serieus te overwegen.
Dan maar een on topic reply. Vandaag gesproken met een uiterst vriendelijk meneer van CB. Die de tijd nam om in detail toe te lichten wat de rol van CBDS en CB in het geheel is, wat goed is gegaan en wat zeker niet goed is gegaan. Welke (beperkte) info ze hadden, en welke rol Tesla heeft in het laten oplopen van kosten voor reparaties, etc. etc. Prettig gesprek wat goed is geweest voor de gemoedsrust. Gewoon toegeven dat sommige zaken niet handig zijn gegaan, en binnen een uur een nieuw voorstel wordt gegegeven wat uitgebracht wordt op basis van vertrouwen in schadevrije historie op basis van mijn mondelinge uitspraak. op basis van 15 jaar niets, en dit jaar 1 schade van 2200 eur kom ik nu bij CB op 1.414 euro per jaar. Wat op zich in lijn is met Delta Loyd, dus de moeite van de overstap niet waard is. Echter, bij DL val je volgend jaar 300 euro terug naar 1100 als het jaar schadevrij wordt uitgediend. Doet CB dat ook, dan bijven we zitten. Doen ze dat niet, dan hebben ze wat mij betreft hun PR opgepoetst en blijft er geen nare smaak achter, maar gaat ie wel naar DL simpelweg omwile van financiele afwegingen...
Peter wat lees ik nu. Heb jij je echt laten ompraten door zo'n gladjanus van CB. Het enige acceptabele voorstel van CB is in mijn ogen dat ze de polis verlengen met hooguit een paar procent opslag. Maar gezien de hele oplichterij met het antedateren van brieven en ons polissen sturen die wij zogenaamd aangevraagd hebben denk ik dat ik toch echt niets meer met deze oplichtersbende te doen wil hebben. Ik overweeg overigens om deze zaak op een of andere zaak publiekelijk te maken. Ik vind simpelweg dat een bedrijf als CB hier niet zomaar mee weg mag komen.
Zelfde bedragen voor mij hier. Het verschil zit 'm vooral in de 750 vs 850 euro WA/casco, de 25 euro forum korting (yay!) en blijkbaar zijn de aanvullende regelingen weer net een paar euro goedkoper bij DL.De op 4 december bij Van Tol aangevraagde DL verzekering valt zojuist op de mat.
Het totaalbedrag dat ik moet betalen voor WA/Casco/SI/OI/RB inclusief assurantiebelasting is € 1.138,47 (12 schadevrije jaren).
Bij CB betaalde ik het afgelopen jaar voor hetzelfde pakket € 1.067,27
Het valt me op dat PM Partners behoorlijk selectief is in het beantwoorden van mails. M'n ene vraag wordt wel beantwoord, de volgende niet. Wellicht dat deze 'crowd' sneller kan helpen?
Een van deze vragen is: ik heb op de DL polis nu wel aanvullend SVI maar geen OIV?
Die hadden we bij CB volgens mij wel toch?
Maar bij DL is dit geen optie?
PM Partners is niet selectief. Ik denk alleen dat ze overlopen met 1500 tesla rijders die allemaal een offerte aanvragen in december ;-) Ik heb op enkele vragen nog geen antwoord maar heb wel mijn voorlopige dekking rond gekregen met ze. In januari ga ik ervan uit dat mijn openstaande vragen keurig beantwoord worden.
Ik krijg, na héél véél aandringen, een bevestiging van de opzegging. De boodschap ik wel aangekomen, denk ik . Niet dat dit veel uitmaakt, ik haal alles nu weg. Er liep ook nog een offerte van de Achema groep voor een pensioenregeling voor de werkmaatschappij, daar kunnen ze ook naar fluiten. Net een enorm gezeik met Nationale Nederlanden achter de rug over dit soort polissen, ik zie de bui al hangen. Toedeledokie.
View attachment 66916
Ik wil ook nooit meer iets met deze club te maken hebben.
Je kan je forumnaam aanpassen.:wink:
+1 Eikels zijn en grote ook. Heb diverse opstal, brand en inventaris en aansprakelijkheidsverzekeringen bij ze lopen. Enkele tienduizenden euro's aan premie per jaar. Zal zeker onderzoeken of ik deze elders kan onderbrengen. Mijn vertrouwen in CB is ernstig geschaad.Peter wat lees ik nu. Heb jij je echt laten ompraten door zo'n gladjanus van CB. Het enige acceptabele voorstel van CB is in mijn ogen dat ze de polis verlengen met hooguit een paar procent opslag. Maar gezien de hele oplichterij met het antedateren van brieven en ons polissen sturen die wij zogenaamd aangevraagd hebben denk ik dat ik toch echt niets meer met deze oplichtersbende te doen wil hebben. Ik overweeg overigens om deze zaak op een of andere zaak publiekelijk te maken. Ik vind simpelweg dat een bedrijf als CB hier niet zomaar mee weg mag komen.
Dan maar een on topic reply. Vandaag gesproken met een uiterst vriendelijk meneer van CB. Die de tijd nam om in detail toe te lichten wat de rol van CBDS en CB in het geheel is, wat goed is gegaan en wat zeker niet goed is gegaan. Welke (beperkte) info ze hadden, en welke rol Tesla heeft in het laten oplopen van kosten voor reparaties, etc. etc. Prettig gesprek wat goed is geweest voor de gemoedsrust. Gewoon toegeven dat sommige zaken niet handig zijn gegaan, en binnen een uur een nieuw voorstel wordt gegegeven wat uitgebracht wordt op basis van vertrouwen in schadevrije historie op basis van mijn mondelinge uitspraak. op basis van 15 jaar niets, en dit jaar 1 schade van 2200 eur kom ik nu bij CB op 1.414 euro per jaar. Wat op zich in lijn is met Delta Loyd, dus de moeite van de overstap niet waard is. Echter, bij DL val je volgend jaar 300 euro terug naar 1100 als het jaar schadevrij wordt uitgediend. Doet CB dat ook, dan bijven we zitten. Doen ze dat niet, dan hebben ze wat mij betreft hun PR opgepoetst en blijft er geen nare smaak achter, maar gaat ie wel naar DL simpelweg omwile van financiele afwegingen...