Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Versie Navigatiedata

This site may earn commission on affiliate links.
Jij had toch die leen-S met AP1? Die leest namelijk de borden wel ;)

Klopt verder idd dat die weg foutief op 130 staat, moet je vooral even op letten bij het viaduct bij Nuenen waar wekelijks wel een keer een lasergunner bovenop staat.
 
Klopt verder idd dat die weg foutief op 130 staat, moet je vooral even op letten bij het viaduct bij Nuenen waar wekelijks wel een keer een lasergunner bovenop staat.
Of met een gewone radar beneden, het busje staat dan achter het tallud! :oops:

Maar die weg is zo wie zo fout geregistreerd, het eerste stuk vanuit Helmond is al heel lang 100, maar nog steeds 80 volgens AP en het grootste stuk idd 100 ipv 130.

Wordt straks leuk in heel Nederland, na de aangekondigde snelheidsverlaging overdag. Als de AP dan overal 120 of 130 blijft aangeven wordt het een dure tijd...
 
Of met een gewone radar beneden, het busje staat dan achter het tallud! :oops:

Maar die weg is zo wie zo fout geregistreerd, het eerste stuk vanuit Helmond is al heel lang 100, maar nog steeds 80 volgens AP en het grootste stuk idd 100 ipv 130.

Wordt straks leuk in heel Nederland, na de aangekondigde snelheidsverlaging overdag. Als de AP dan overal 120 of 130 blijft aangeven wordt het een dure tijd...
Ik vind dit wel een tegenvaller hoor.. ik had gehoopt dat de navigatie nu eens voor altijd goed zou zijn, maar ik zie ook geen mogelijkheid om die feedback te geven (via "Report" heb ik dat al meerdere keren gedaan). Maar het mafste is dat het in de Model S wel goed staat!
 
Vandaag een nieuwe update? Kreeg een melding dat hij nieuwe data aan het ophalen was, maar na 5.77GB downloaden nog steeds EU-2019.20-10482. Of hij is nog bezig met verwerken, zal morgenochtend even checken.

Keep us posted! Naar mijn mening zouden veel problemen kunnen worden verholpen met actuele navigation data.
 
Na het downloaden van navigatiedata (als dat het inderdaad was maar ik ken geen andere redden waarom er 6GB zou worden gedownload) kan het nog even duren voordat de download is uitgepakt en geinstalleerd. Met de oude navigatie (Navigon) duurde dit zo maar 2 dagen. Maar ik heb verder nog niemand gehoord over nieuwe offline kaarten. Weer aan een andere kant: het is 27 weken (een mooi half jaarlijks interval) na week 20...
 
Vandaag een nieuwe update? Kreeg een melding dat hij nieuwe data aan het ophalen was, maar na 5.77GB downloaden nog steeds EU-2019.20-10482. Of hij is nog bezig met verwerken, zal morgenochtend even checken.
Heb precies hetzelfde update voltooid maar nog steeds hetzelfde versie nummer. Vandaag binnengehaald maar geen bericht dat er iets aan het installeren was.
 
Onjuist, AP2, AP2.5 en AP3 herkennen geen verkeerdborden. Dit is puur op basis van kaartdata.

Enkel AP1 auto's hebben verkeersbordherkenning wat komt omdat deze MobilEye hardware gebruiken en MobielEye bevat het softwarepatent hierop.

We praten langs elkaar heen ;)

Kaartdata ensnelheids *aanduidingen* in je scherm zijn idd op basis van databases, bestanden.

Ik had het over *herkennen*, idd a la AP1.