Nee. Aan de klager hier die in zijn recht staat, @DutchTM3Je kan ze misschien uitlenen aan @Limbo2121
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee. Aan de klager hier die in zijn recht staat, @DutchTM3Je kan ze misschien uitlenen aan @Limbo2121
Ja. Je hebt hier van die die-hards waarbij Tesla niks fouts kan doen. Als je geduld hebt en zeeën van tijd is 3 kwartier wachten aan de telefoon geen probleem. Je zou het bijna gaan geloven.Toen ik mijn Model X ophaalde wist ik niet eens dat ik zo een blauwe kabel erbij kreeg.
Verder lijk je ook niet het concept "de voorraad is op" niet te begrijpen. Ik begrijp dat dat niet handig is, maar als je echt zo om die kabel verlegen zit, hadden ze misschien beter je auto aan iemand anders geleverd die niet zo een stukje kan zagen, en jouw levering uitgesteld tot wanneer de kabels terug op stock zijn.
Klant is koning, maar Tesla is net zoals andere bedrijven een hoop mensen, en mensen maken fouten. Als dat je te nederig lijkt, moet je vooral in de toekomst kopen bij bedrijven waar mensen geen fouten maken. De meeste Duitse autobouwers vallen dan al van je lijstje af.
Ik heb overigens het gevoel dat ik wel als koning bij Tesla behandeld wordt. Misschien omdat ik geduldig ben en begrip heb. En tot nog toe laat me dat niet in de steek.
“Ik betaal die auto van al die Tesla tokkies”
Uhm…Ik betaal loonbelasting voor mijn werknemers, ik betaal winstbelasting, inkomstenbelasting, vermogensbelasting en nog veel meer. Dat ik nu een beetje minder betaal doordat ik wat mag aftrekken…wordt je daar boos om? (Datzelfde geldt voor de werkgever van degene die daar leasen)
Verkeerd argument. Zoals ik reeds eerder hier vermeldde: wij betalen correcte belastingen. ICE rijders betalen extra voor de milieu-impact. (In België zit de subsidie vooral in belastingvermindering).
Volgende keer vragen of hij hem dan van de "chill-modus" af wil halen.
Anders lijkt het idd veel te veel op een S75D....
Ja. Je hebt hier van die die-hards waarbij Tesla niks fouts kan doen. Als je geduld hebt en zeeën van tijd is 3 kwartier wachten aan de telefoon geen probleem. Je zou het bijna gaan geloven.
Haha. Wat een kansloos volk zit daar tussen, zeg. Een bak met ongenuanceerd 'geboer'. Veel meer is het niet.Wie helpt mij even de mensen beter te informeren? Leuk voor je lunchpauze.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2698615676832886&id=129383287089484
Wel leuk om met argumenten te ontkrachten vind ik.Haha. Wat een kansloos volk zit daar tussen, zeg. Een bak met ongenuanceerd 'geboer'. Veel meer is het niet.
"Een hekse tegen Diesel". WTF is een hekse?
Haha. Wat een kansloos volk zit daar tussen, zeg. Een bak met ongenuanceerd 'geboer'. Veel meer is het niet.
"Een hekse tegen Diesel". WTF is een hekse?
Gaat niet lukken. Argumenten zijn bedoeld om te gebruiken bij / tegen mensen die ze kunnen en willen begrijpen .Wel leuk om met argumenten te ontkrachten vind ik.
Gaat niet lukken. Argumenten zijn bedoeld om te gebruiken bij / tegen mensen die ze kunnen en willen begrijpen .
Maar dan geen Teslatokkies, begrijp ik?Tokkie gehalte is echt te groot...
"Een hekse tegen Diesel". WTF is een hekse?
Volgende keer vragen of hij hem dan van de "chill-modus" af wil halen.
Anders lijkt het idd veel te veel op een S75D....
Is de S75D zo sloom dan? acc is volgens mij hetzelfde als de 100D
4,2 tov 3,8 naar de 100. Dat is meer dan het lijkt.