Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

-These go to eleven-

This site may earn commission on affiliate links.
Openbaar Spotify lijstje aangemaakt.. Kan iedereen nummers toevoegen.

Goed initiatief. Spotificeer zelf niet, dus daarom...

11.PNG


Voorlopige conclusie: ons bent ouwe rockers:wink:
 
Desiré - Snap! ft. Summer: The First, The Last, Etenity (Till the End)

Als ik deze speel, krijg ik een grote drang om hier even de grens over te gaan en de huidige ICE (BMW X3 35D) even de sporen te geven.

Of;

Desiré - Dance 2 Trance: Power of American Natives

Heeft wat meer betrekking op de Model S die op dit moment onderweg is vanuit Amerika naar hier.
Kan er zo nog wel een paar opsommen.
De nummers komen uit een eigen afspeellijst die overheerlijk klinken op een Duitse autobahn en je dan heel hard laten gaan!
 
Nu heb ik vrij veel nummers die potentieel op de lijst kunnen, maar eentje steekt hier bovenuit:

ErikR - Armin van Buuren - Last Stop Before Heaven
Last Stop Before Heaven, a song by Armin van Buuren on Spotify

Motivatie is tweeledig:
1. ik hou erg van dit genre (Trance, in dit geval sterk beïnvloedt door Jean-Michel Jarre),
2. Dit nummer is goed geproduceerd; keuze van instrumenten (diepe sub-laag bass-lead icm met strakke kick) zorgt er voor dat de UHiFi** tot het uiterste moet gaan. Dit nummer gaat bij mij eigenlijk ook niet verder dan 9, want daarna begint (voor het getrainde oor) de vervorming zijn intrede te doen (en is voor mijn gevoel ook niet meer comfortabel naar te luisteren). Zowel op .flac formaat als in Spotify met streamingkwaliteit op "extreme" is het effect goed voelbaar in je middenrif. De broekspijpen wapperen nog nét niet, en als je niet oppast zit je op de snelweg zo op 'invorderingssnelheid'... :)
 
Als we dan toch actueel zijn; 'No one knows', Queens of the Stone Age. Frontman Josh Homme is tevens de zanger bij Eagles of Death Metal.. En vergeet dan vooral niet het nummer ervoor ook op 11 te zetten; 'you think I ain't worth a dollar'.. Zo heeft je Tesla nog nooit geklonken :)
 
Aangezien ik had gevraagd of mijn 'Paradise by the dashboard light' zonder vermelding van nick kan (was niet erg serieus maar wel toepasselijk) bij deze alsnog een echte nominatie:

Keezje - Hiromi Uehara - Seeker

Gisteravond live gehoord en ik ben nog meer van dit heerlijke jazzmens gaan houden, wat een toppertje!
 
Keezje - Hiromi Uehara - Seeker

Gisteravond live gehoord en ik ben nog meer van dit heerlijke jazzmens gaan houden, wat een toppertje!

:smile: Ah, was ik gisterenavond ook bijna naar toe gegaan (De Boerderij in Zoetermeer. Vaak goede muziek daar). Kon helaas niet. Haar huidige bassist (Anthony Jackson) en drummer (Simon Phillips) zijn trouwens ook van grote klasse en hebben al veel samen gedaan met andere (jazz) grootheden als Michel Camilo en Al Di Meola.