Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla World

This site may earn commission on affiliate links.
Tja.. Op de website lijkt het nogal een Belgische feestje. Tesla Club Belgium is de organisator, Belgische sprekers, Belgische sponsors... Wat zijn eingenlijk de doelstellingen? Wanneer is het een succes?

Wat mij een beetje verbaasd is dat er niet meer in de media wordt getoeterd. Ik volg zo'n beetje alle media en heb ook tools om dat on-en offline te meten en te analyseren, maar anders dan een redelijk actief Twitteraccount is er niet. Wel is er blijkbaar vanavond een board meeting lees ik op Twitter.

Als je eind september een groot evenement vol wilt krijgen, moet nu je campagne wel beginnen. September is een 'zware' maand, waarin veel evenementen worden georganiseerd.
 
Wij hebben vanmorgen ook ingeschreven, helaas Hilton al volzet :crying:
We hebben heel de Hilton afgehuurd ;-)
Je kan met deze link je kamer in de Hilton aan een voordelige groepskorting reserveren Hotels - Tesla World

- - - Updated - - -

Ik heb me ook ingeschreven. Komt er in augustus trouwens ook nog een first tuesdays?
De meeste mensen zijn op vakantie maar voor zij die er nog zijn doen we een Tesla Club Belgium Golf Cup. Ook voor beginners en golfers met een GVB.
http://TeslaClubBE1508.eventbrite.com

- - - Updated - - -

Tja.. Op de website lijkt het nogal een Belgische feestje. Tesla Club Belgium is de organisator, Belgische sprekers, Belgische sponsors... Wat zijn eingenlijk de doelstellingen? Wanneer is het een succes?

Wat mij een beetje verbaasd is dat er niet meer in de media wordt getoeterd. Ik volg zo'n beetje alle media en heb ook tools om dat on-en offline te meten en te analyseren, maar anders dan een redelijk actief Twitteraccount is er niet. Wel is er blijkbaar vanavond een board meeting lees ik op Twitter.

Als je eind september een groot evenement vol wilt krijgen, moet nu je campagne wel beginnen. September is een 'zware' maand, waarin veel evenementen worden georganiseerd.
Momenteel hebben we Belgische, Duitse, Noorse en Amerikaanse ;-) sprekers (nog niet allemaal publiek gemaakt)
We zijn nog op zoek naar enkele goede Nederlandse sprekers. Heb je enkele suggesties?
De media campagne start op 4 augustus. Je gaat er niet naast kunnen kijken ;-)
 
Momenteel hebben we Belgische, Duitse, Noorse en Amerikaanse ;-) sprekers (nog niet allemaal publiek gemaakt)
We zijn nog op zoek naar enkele goede Nederlandse sprekers. Heb je enkele suggesties?
De media campagne start op 4 augustus. Je gaat er niet naast kunnen kijken ;-)

Stuur eens een pm naar "nulwoning" hij kent mogelijks wel enkele professoren die bezig zijn met energieneutraal of -positief bouwen.