Wij (en nog vele andere Tesla model 3 eigenaren) zijn voor een storing al 10 weken (vanaf 11-4) aan het wachten op een PTC Heater. Via de app was al 3x een nieuwe datum gepland die op de dag zelf (door ons eigen telefoontje kwamen we erachter) weer eens door Tesla doodleuk geannuleerd werd. Het onderdeel was nog niet geleverd. Na zelf een rondje bellen bleek dat bij een garage in Goes deze originele PTC Heater vanuit Tesla wel op 16-5 geleverd was. Wij haalden onmiddellijk het onderdeel op en brachten deze naar Eindhoven. Daar reageerde ze één dag later -niet dat de auto klaar was- maar dat het onderdeel er niet ingezet werd. Bij de vraag ‘Waarom niet?’ was het antwoord ‘Het onderdeel is niet rechtstreeks aan ons afgeleverd’. Tientallen eigenaren zijn met smart op het onderdeel aan het wachten, maar zonder blikken of blozen ging het onderdeel ongebruikt weer retour… wij konden het niet geloven… wij lazen op dit forum al veel over de slechte service van Tesla en dan maak je het zelf mee.. vol verbazing…
Foto met het originele Tesla Eindhoven onderdeel voor de deur bij Tesla:
Foto met het originele Tesla Eindhoven onderdeel voor de deur bij Tesla:
Last edited: