Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model S 90D nieuw december 2016 verkopen

This site may earn commission on affiliate links.
Ach, het probleem van Stefanvg is nu opgelost en dat is het belangrijkste. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat er nog een derde kind komt en dan moeten de keuzes van vandaag weer herzien worden. Misschien is het in dat opzicht wel raadzaam om nu reeds een reservatie te doen van 2x een Model 3, zo kunnen meteen alle toekomstige problemen ondervangen worden want die heeft meer range en is minder breed dan de X. En omdat het er 2 zijn kan je zeker alles kwijt. Je kan maar beter vooruit kijken in het leven.
 
  • Funny
Reactions: MissAutobahn
De hond ook een eigen model 3 geven zou ik niet doen. Je hebt daar een risico op precedenten. Stel dat de hond actueel beschikt over een functioneel vrouwelijk voortplantingsorgaan... je riskeert dan wel heel veel ondergrondse garages aan zee nodig te hebben. Ondanks het feit dat die garages daar gemiddeld per stuk tussen de 50k en de 150k kosten zijn er er meestal gewoon geen te koop. Het mag niet de bedoeling zijn om nieuwe problemen te creeëren.
 
  • Funny
Reactions: dicktump
Ik denk trouwens dat je een slimme keuze hebt gemaakt. De S is ruim, maar toch...
1 maxi-cosi op de achterbank met isofix zorgt er al voor dat er vooraan geen grote persoon kan plaatsnemen. Als ik de kinderwagen inclusief draagmand etc meeneem is de koffer ook al goed gevuld. Eens ze een half jaar zijn is die draagmand al vervangen door iets kleiner en de maxi-cosi door een volgende kinderzit. Maar ik spreek dan nog maar over 1 baby...

Het is haalbaar, maar ik denk dat een X inderdaad veel praktischer is, zeker met de falcon wing deuren. Geen problemen met in en uitladen van de kleintjes (en de hond). Enig nadeel kan voor sommige inderdaad dan weer de afmetingen zijn van de X.

Veel plezier ermee!
 
Zoek de hond
20170211_200602.jpg