Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
gisteravond werd ik gebeld door een vriend dat er een reportage over tesla was op national geografic.
nog net het laatste deel kunnen zien.
het was een niet eerder geziene reportage (niet die van enkele jaren geleden)
ik kan er nog nergens iets van terug vinden.

Ja, ik hoorde precies hetzelfde van een vriend, maar nergens een spoor te vinden op het net, behalve de "oude" MegaFactories aflevering... Ik ben wel erg nieuwschierig nu....
 
Via Bhaalu eens gekeken, maar de avond van 18/11 was er een Mega Factoriers over de Mini, op 19/11 was het vrachtwagen van Mercedes. Frank, kan je me zeggen rond welk uur dat het was? Dan kan ik eens zien wat programma er toen draaide.

ik heb tel. gekregen op dinsdag om 22.34. ik denk dat het programma dan nog zo een 20 tal min heeft geduurd.

net gekeken in de programmatie van NG van afgelopen dinsdag, Niets kunnen vinden.
 
Last edited:
ik heb tel. gekregen op dinsdag om 22.34. ik denk dat het programma dan nog zo een 20 tal min heeft geduurd.

net gekeken in de programmatie van NG van afgelopen dinsdag, Niets kunnen vinden.

Het was niet national geo maar discovery channel
Clipboard01.jpg
 
Langzaam beginnen de Tesla's ook terug te komen in films/series.
Je vraagt je alleen af, waarom moeten ze zo'n stom elektrisch geluidje laten horen als de auto aan komt rijden. Duidelijk geen product placement reclame van Tesla..('k weet 't: Tesla doet niet aan reclame)

Img_0052.jpg
 
Heeft Duitsland niet een subsidie pakket gelanceerd voor ontwikkelingen in batterij technologie? Ik meen zoiets ergens gelezen te hebben een paar maanden geleden.

Geen idee maar strategisch is het wel een goeie zet van Elon. Uiteindelijk zullen de echt grote volumes niet van Tesla komen. Als je in zo'n setting een wereldspeler kan zijn qua productie van batterijen zit je zowiezo goed. Het wordt ook interessant de evolutie te volgen qua recyclage van EV batterijen. Het Belgische Umicore is op dit vlak een belangrijke speler: Battery Recycling

Ik kan niet wachten om te zien wat 2017 / 2018 gaat brengen. OPEC begint zich te manifesteren en laat de prijs zakken in een poging investeringen in alternatieven te vertragen. We bevinden ons op een keerpunt. Ik denk niet dat het momentum nog kan gestopt worden.