Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Oké noem het gelegaliseerde roof ook goed.
En ja als ik langs de deuren ga met twee gewapende politieagenten als begeleiding zal ik een grote zak geld kunnen ophalen.
Met dit geld kan ik natuurlijk mooie slimme aankopen doen of lekker een groot deel in eigen zak steken. Het feit blijft dat welvaart ontstaat door geld, energie, arbeid welke op een slimme en efficiente manier wordt ingezet. En dat laatste kun je maar beter niet aan politici overlaten.
En democratie....
4b92bc2d18193a0f49dcf2ca181c073f.jpg
 
Gelden,

400 KMS, het schijnt dat Elon Musk vorig jaar Februari in een interview heeft verklaart op een vraag of er een zwaarder accupakket komt dat zoiets misschien "volgend jaar or so" gebeurd.
Ik tegenstelling van zijn opmerking dat dat echt niet nodig is.

Zal dat gebeuren bij de VIN100000?
(Zelf hoop ik dat dat gebeurd als de nieuwe nummering VINA00000) er komt een A bij heb ik ergens gelezen)
Waar die P dan blijft?
 
Gisteren samen met Ernst in Paul in Berlijn geweest om de Sternefahrt nach Berlin mee te maken.
Naast dat het een leuke rit was, en in goed gezelschap in Kreuzberg heerlijk gegeten is, was het natuurlijk mooi om op de dag dat er nogal wat EV sceptici in de rijksdag wilden beweren dat een EV niet praktisch is het tegendeel buiten te laten zien :smile:. Bijna 100 Tesla's (Noorwegen, Kroatië, NL, D, Oostenrijk.... etc.) die langer dan een uur rondjes rijden voor de rijksdag kon natuurlijk ook niet door de media gemist worden:
(zie vanaf 3:03):

http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beit...o/2426504/ZDF-heute-journal-vom-15.-Juni-2015

Wel bijzonder dat je daar dus gewoon een paar minuten van het journaal kan vullen met een EV ritje :biggrin:.
 
Auw, hier helpt dan niets meer tegen.

Elon heeft ooit in een Q&A gezegd over de veiligheid dat niets gegarandeerd is. "People could be driving of a cliff" of woorden van die strekking.

Deze ongelukkige Tesla liefhebber van het eerste uur (2013 Tesla) is dit overkomen. Volgens mij het tweede dodelijk ongeluk (even de gestolen Tesla niet meegeteld). Overigens beiden inderdaad in een ravijn gereden.