Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Kijk eens wat deze Zwitserse journalist ervan bakt.

Volgens mij heeft hij alleen wat publicaties gelezen en nog nooit in een Tesla gezeten.

Hij neemt dan ook maar gelijk aan dat de toekomstige autopark mogelijkheden, en zelfs het zelf opstellen bij de SuC, er al zijn.

Heb je dit gelezen heb je als bonus nog de vermakelijke commentaren. Het lijkt er op dat deze gerobotiseerd bij elke publicatie er uit rollen. En ook jaloezie kan erg diep zitten.
 
Of meer uitleg bij de aankoop van significant meer grond bij de site van de gigafactory? Wat mij opvalt is dat het zo uit de lucht komt vallen. Voor de launch van de Model X gaan ze toch wat meer hype opbouwen denk ik.

ik denk eerder aan uitstel van de model X.
Hoe kan je nu binnen enkele maanden gaan produceren als er nog geen prijzen/opties gekend zijn en je uw configuratie nog niet kan maken?
(nee, ik heb dit niet uit goede bron vernomen. want die bron wil niks lossen:wink:)
 
ik denk eerder aan uitstel van de model X.
Hoe kan je nu binnen enkele maanden gaan produceren als er nog geen prijzen/opties gekend zijn en je uw configuratie nog niet kan maken?
(nee, ik heb dit niet uit goede bron vernomen. want die bron wil niks lossen:wink:)

Goed punt, Frank, het zou inderdaad de aankondiging kunnen zijn van het live gaan van de configurator voor de Model X. Ik las onlangs dat dit er zat aan te komen.
Uitstel kan ik mij niet inbeelden. Dan zou je de koers zien gaan.
 
In principe doen ze aankondigingen van koersgevoelige informatie niet tijdens openingstijden van de beurs, maar daarvoor of daarna.
Zal vanavond dus wel iets kleins zijn, bijvoorbeeld een officiële reactie op de vermeende 'zero-day' kwetsbaarheden van de Model S.