Na30 minuten in de wacht contact gehad met helpdesk. Uitgelezen en gereset, maar klachten bleven. Man moest overleggende een collega, hij was namelijk van de klantenservice en niet road assistance.
Dus zou opgehaald worden en naar Amsterdam moeten omdat Duiven dicht is wegens reparatie. Verdenking inderdaad op 12v batterij.
Was de auto aan het opruimen en zag een briefje van 20 onder de stoel liggen, dus ik stoel helemaal naar achtergezet en piep alles deed het weer. Vleugeldeuren en achterklep gingen alleen maar voor 75% opa.
Toch maar wel op laten halen omdat ik dit met mijn oproepdiensten niet kan hebben. Gelijk gevraagd of ze het naar links trekken en trillen bij optrekken willen nakijken. Daarnaast schuurt de rechter vleugeldeur tegen de carrosserie.
Was al 1,5 week bezig om een afspraak in Duiven te plannen, maar dat wilde maar niet lukken. Dus nu hopelijk alles in een.
Kon een leenauto krijgen: Ford Fiesta. Aangegeven dat ik daar niets mee kan omdat ik kasten achterin heb.
Vraagt die man dus u heeft u een dan echt een grote auto nodig. Ik: ja anders had ik een model 3 gekocht, die is namelijk een stuk goedkoper.
Uiteindelijk helemaal van de leenauto afgezien. Deze ophalen zou 50 minuten gaan kosten. Wel aangegeven dat ik de X niet in Amsterdam op ga halen. Dat ze hem dus terug moeten brengen.
Volgens de helpdesk zou hij morgen al klaar zijn???
Geen hele goede eerste ervaring. Ik heb de auto iets meer dan een week!!