You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heb je in een paar klikken de volgende SuC ingevoerd die korte tijd kun je best op AP rijden volgens mij, ik zou geen reden kunnen verzinnen waarom je dat niet veilig op AP zou kunnen doen met de huidige stand van AP.….En heel eerlijk vind ik het tijdens het rijden een alternatieve SuC inplannen vrij omslachtig werken en vergt het te veel stapoen om dat veilig te doen met de huidige stand van AP / EAP / FSD.…
Eerste heb ik ookIk heb na deze update vaak dat ik na het wegrijden niet in het Spotifymenu kom plus om de achterbak te openen moet ik nu wel heel vaak op het scherm duwen.
En ja, de navigatie zakt echt weg.
Omdat het tot nu toe heel vlot liep en ik dit niet moest doen. Ik wou vooral opwerpen dat het in mijn ogen slechter is dan voorheen. Een eerste laadstop als je nog meer dan 80% hebt slaat nergens op.Waarom kijk je niet gewoon op het scherm of er op je route wat verder gelegen Superchargers liggen? En zo ja, dan voer je die in als bestemming en zie je vanzelf of je die kunt halen of niet.
Mischien dat je het al doet, maar na elke Update doe ik ik reset op het stuur. En heb eigenlijk bijna nooit iets vreemds na de update.Ik heb na deze update vaak dat ik na het wegrijden niet in het Spotifymenu kom plus om de achterbak te openen moet ik nu wel heel vaak op het scherm duwen.
En ja, de navigatie zakt echt weg.
Al zolang ik Tesla rij, zie ik 2 problemen met de laadvoorstellen.Eerste heb ik ook
Ja, doe ik ook inmiddels.Mischien dat je het al doet, maar na elke Update doe ik ik reset op het stuur. En heb eigenlijk bijna nooit iets vreemds na de update.
Dat zal mischien wel gebeuren, maar vaak lost het bepalende problemen wel op na handmatig reboot. Maar zoals je al zei “kan geen kwaad”Euhm, na een firmware update reboot de auto natuurlijk zelf de MCU. Het is alsof je na een Windows update (en de reboot die daarop automatisch volgt) alsnog zelf een handmatige reboot doet. Het kan geen kwaad maar zal niets oplossen.
Waar doe je dat? Ik heb dit op weg naat de Pyreneen een paar keer geprobeerd, maar ik krijg alleen SuCs in een radius om me heen en niet op mijn route /in het verlengde can mijn route. Mijn vrouw zat als bijrijder via abrp de stops te monitoren, erg omslachtig. Dat ik het een keer via de Tesla navi probeerde kreeg ik een drukke SuC als advies, waarvoor ik de snelheid van 130 naar 100 moest zetten om er met 5% aan te komen... niet nogmaals geprobeerd daarnaVolgens mij heb je in een paar klikken de volgende SuC ingevoerd die korte tijd kun je best op AP rijden volgens mij, ik zou geen reden kunnen verzinnen waarom je dat niet veilig op AP zou kunnen doen met de huidige stand van AP.
Het is naar mijn idee omslachtiger en het kost meer tijd om een route in ABRP te plannen.
Wat ik/wij doenWaar doe je dat? Ik heb dit op weg naat de Pyreneen een paar keer geprobeerd, maar ik krijg alleen SuCs in een radius om me heen en niet op mijn route /in het verlengde can mijn route. Mijn vrouw zat als bijrijder via abrp de stops te monitoren, erg omslachtig. Dat ik het een keer via de Tesla navi probeerde kreeg ik een drukke SuC als advies, waarvoor ik de snelheid van 130 naar 100 moest zetten om er met 5% aan te komen... niet nogmaals geprobeerd daarna
ABRP is voor Tesla rijders achterhaald naar mijn mening. Ik gebruikte het enkel om snelladers te ontdekken op ritten waarvan ik weet dat de SuC dekking niet volledig is. In de praktijk gebruik ik, die paar keer dat daar nog sprake van is tegenwoordig, het menu in de navigatie met laadopties. Het nadeel van ABRP is dat er genavigeerd wordt op het straatadres van de snellader (ook SuC's) en de auto navigatie deze niet herkend als locatie van een snellader, waardoor de auto de batterij niet gaat voorverwarmen. Overigens is daar bij non-SuC snelladers via het auto navigatie menu ook nog wel eens sprake van.. De enige reden die ik kan verzinnen om ABRP nu nog te gebruiken is om de absoluut snelste route te plannen ongeacht het snellader netwerk, en om alles te kunnen doen voordat je de auto instapt.Volgens mij heb je in een paar klikken de volgende SuC ingevoerd die korte tijd kun je best op AP rijden volgens mij, ik zou geen reden kunnen verzinnen waarom je dat niet veilig op AP zou kunnen doen met de huidige stand van AP.
Het is naar mijn idee omslachtiger en het kost meer tijd om een route in ABRP te plannen.
Volgens mij laat de auto dan enkel SuC locaties zien toch? Het zou een verbetering zijn als daar ook non-SuC snelladers getoond zouden worden, het liefst op basis van een menu preset van favoriete snellader netwerken.Wat ik/wij doen
- swipe je route naar beneden (zodat je de volledige route ziet)
- tik op de kaart
- klik op het charge symbool
Ik denk dat je gelijk hebt. Weet het niet zeker, want wij doen tijdens reizen alleen SuC's.Volgens mij laat de auto dan enkel SuC locaties zien toch? Het zou een verbetering zijn als daar ook non-SuC snelladers getoond zouden worden, het liefst op basis van een menu preset van favoriete snellader netwerken.
Dat is zo. Alleen SuC. En wat ik ook wel vervelend ben, de hele tijd SuC en/of route wijzigen. Vooral vervelend als je net bent vertrokken.Ik denk dat je gelijk hebt. Weet het niet zeker, want wij doen tijdens reizen alleen SuC's.
Mischien dat je het al doet, maar na elke Update doe ik ik reset op het stuur. En heb eigenlijk bijna nooit iets vreemds na de update.
Ja, doe ik ook inmiddels.
Afgelopen keer heb ik de update op vakantie op een parkeerplaats gedaan terwijl ik erin zat te wachten. Nu kon ik mooi zien wat hij allemaal doet. Aan het einde toen hij klaar was gaf hij inderdaad aan dat hij nog een keer opnieuw ging opstarten en toen was hij echt klaar.Euhm, na een firmware update reboot de auto natuurlijk zelf de MCU. Het is alsof je na een Windows update (en de reboot die daarop automatisch volgt) alsnog zelf een handmatige reboot doet. Het kan geen kwaad maar zal niets oplossen.