Poept een beer in het bos?Is dus nog erg beta. Visualisatie had wel door in welk vak ik stond.
Anderen ook gemerkt dat groen-detectie niet zo betrouwbaar is?
Is de paus katholiek?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Poept een beer in het bos?Is dus nog erg beta. Visualisatie had wel door in welk vak ik stond.
Anderen ook gemerkt dat groen-detectie niet zo betrouwbaar is?
Sorry agent: ik reed te hard want het regende.
Zitten we toch dicht bij elkaar. Ik denk ook dat AGI nog heel heel ver weg is. Ik denk echter ook dat FSD die AGI nodig heeft. En dat Tesla slechts op weg is naar spectaculair goede driver assistance. We zullen zien.Joh ik ben het direct met je eens dat autorijden niet zelden ook een groot beroep doet op het improvisatievermogen van de mens, dan wel zijn vermogen om een lompe irritant klootzak te zijn als de situatie het vraagt.
Maar je negeert dit plaatje:
En dat is normaal, de meeste mensen negeren dit. Die denken dat de 'intelligentie' van computers zo zit:
Behalve dat dit plaatje een stuk realistischer is:
Voor complete context van deze plaatjes: The Artificial Intelligence Revolution: Part 1 - Wait But Why
(ik zit overigens ook in het kamp dat we nog 40+ jaar verwijderd zijn van AGI, maar dat neemt niet weg dat technologie in 2020 enorm eng ****ing snel gaat. AGI is gewoon een heel specifieke heel moeilijke uitdaging, terwijl autonoom rijden gewoon ANI is wat we al kennen en kunnen)
Ja ik kom ook wel heel veel rem acties door verkeerd herkende lichten tegen. Ook rem acties door ineens een verzonnen 30 km bord op een 100 km weg.Vandaag twee nieuwe dingen opgevallen. Een positief punt en een meer negatief punt in 2020.36:
positief: ik heb een paar dagen de indruk dat het volume van de muziek in de auto nu een heel klein beetje meer afhangt van de snelheid waarmee je rijdt. Ik kreeg sterk de indruk dat als ik stilstond het volume wat naar beneden ging en als ik stevig doorreed de muziek weer wat harder werd. Het is heel minimaal en bijna niet te merken, dus misschien vergis ik me.
negatief: ik reed vandaag flink rond in Almere en daar hebben ze de gewoonte om een paar honderd meter voor een stoplicht waarschuwingslichten te plaatsen met gele knipperlichten. Het gevolg is dat de EAP dit als een verkeerslicht interpreteert dat op oranje springt met als gevolg bij iedere knipper flink remmen. EN dan is het wel vervelend dat je automatische stoplichtherkenning niet tijdens het rijden uit kunt zetten.
positief: ik heb een paar dagen de indruk dat het volume van de muziek in de auto nu een heel klein beetje meer afhangt van de snelheid waarmee je rijdt. Ik kreeg sterk de indruk dat als ik stilstond het volume wat naar beneden ging en als ik stevig doorreed de muziek weer wat harder werd. Het is heel minimaal en bijna niet te merken, dus misschien vergis ik me.
Deze ervaring met verkeerslichtherkenning had ik gisteren met groene pijlen op matrixborden op de A1. Voortdurend melding verkeerslichten. Ik denk dat Tesla dit toch met een combinatie van kaartdata moet gaan oplossen. Ook de einde snelheidsbeperking na een kruispunt wat soms wel soms niet door een bord wordt aangegeven zorgt voor problemen.Vandaag twee nieuwe dingen opgevallen. Een positief punt en een meer negatief punt in 2020.36:
positief: ik heb een paar dagen de indruk dat het volume van de muziek in de auto nu een heel klein beetje meer afhangt van de snelheid waarmee je rijdt. Ik kreeg sterk de indruk dat als ik stilstond het volume wat naar beneden ging en als ik stevig doorreed de muziek weer wat harder werd. Het is heel minimaal en bijna niet te merken, dus misschien vergis ik me.
negatief: ik reed vandaag flink rond in Almere en daar hebben ze de gewoonte om een paar honderd meter voor een stoplicht waarschuwingslichten te plaatsen met gele knipperlichten. Het gevolg is dat de EAP dit als een verkeerslicht interpreteert dat op oranje springt met als gevolg bij iedere knipper flink remmen. EN dan is het wel vervelend dat je automatische stoplichtherkenning niet tijdens het rijden uit kunt zetten.
Gek, foto staat er 2 keer. Als ik ‘edit. Zie ik er maar 1. Kan dus niet corrigeren.Hoe moet dit geïnterpreteerd worden? 50 gedaan, maar door het bebouwde kom bord View attachment 595488 nog steeds 50? Bebouwde kom, maar niet beperkt tot 50?
View attachment 595488
Dit had ik dit weekend met een afgekruiste spitsstrook. Bij elk portaal trapte de auto op de rem omdat er een rood stoplicht gedetecteerd werd.Deze ervaring met verkeerslichtherkenning had ik gisteren met groene pijlen op matrixborden op de A1. Voortdurend melding verkeerslichten. Ik denk dat Tesla dit toch met een combinatie van kaartdata moet gaan oplossen. Ook de einde snelheidsbeperking na een kruispunt wat soms wel soms niet door een bord wordt aangegeven zorgt voor problemen.
Van de zotte! Ik zou ze op hun falie geven.Hoe moet dit geïnterpreteerd worden? 50 gedaan, maar door het bebouwde kom bord View attachment 595488 nog steeds 50? Bebouwde kom, maar niet beperkt tot 50?
View attachment 595488
Een computer zou hier geen problemen mee hebben:Hoe moet dit geïnterpreteerd worden?
Een computer zou hier geen problemen mee hebben:
In je software moet je net redeneren zoals de wegcode: er is overal een standaard snelheidslimiet op basis van de inrichting van de weg. Enkel door borden worden afwijkingen gegenereerd op de snelheidslimiet.
- einde zone 50, dus terug naar standaard snelheid van 70
- begin bebouwde kom, dus begin van snelheidslimiet 50