You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het nergens over FSD features, zoals ik WEL aangaf zijn ze bezig met een totale re-write.... Desondanks zijn er behoorlijk wat updates geweest, wat ik geen enkele andere automaker heb zien doen.
Kun je lekker zuur zitten doen hier op het forum, Tesla is momenteel wel het verst van alle partijen die FSD aan het ontwikkelen zijn.
Zuur? Ik en vele anderen hebben bovenop hun Tesla een extra €6400 (of nog meer) betaald (aan hun leasemij) en daar betaal ik nu ook al weer 14 maanden 21% bijtelling over, zonder dat ik er ook maar iets voor terug hebt gekregen.
Snelle rekensom: €6400*0.21% bijtelling*0.4915% tax/12mnd*14mnd = €770 euro bijtelling betaald dus tot nu toe.
Wanneer heb jij voor het laatst 7000 euro uitgeven zonder daar ook maar iets voor terug te zien? Van die 6400 ga ik hopelijk tijdens mijn leaseperiode nog iets terug zien, maar die bijtelling is feitelijk onnodig door het putje.
OK, eerlijkheid gebied te zeggen dat ik daarvoor in ruil wel handmatig kan knipperen met mijn knipperlicht en dat de Tesla dan na enig wijfelen opschuift van strook en dat hij hij meestal, maar niet altijd, zelfstandig de afrit neemt. Al kan ik die laatste functie niet gebruiken want ik heb AP niet aanstaan, dat rijstrook advies is niet serieus te nemen. 3KM voor afrit wordt Tesla al wild dat je de meest rechterstrook moet hebben. Leuk voor de 90 club, maar de sportieve rijder wordt daar uitsluitend gefrustreerd van.
Verkeerslichten etc herkenning heb ik net als vele anderen niet, want AP2.5
Niet zo slim om FSD in de bijtelling mee te nemen. Kan prima na aflevering.
Dit is inderdaad nieuw.Is camerakalibratie nieuw in het service menu?
Dit is inderdaad nieuw.
Speciaal Tesla tarief: EUR 150 ex BTW per uur. Minimaal aantal uur is 5. Ik verwacht 24 uur nodig te hebben. Indien akkoord, hoor ik het graag.Misschien kan je inderdaad met @MasterMace overleggen dat hij je een lijstje maakt. Maar wel eerst een uurtarief afspreken ajb.
Speciaal Tesla tarief: EUR 150 ex BTW per uur. Minimaal aantal uur is 5. Ik verwacht 24 uur nodig te hebben. Indien akkoord, hoor ik het graag.
Je weet dat ze met een totale re-write van de Autopilot software bezig zijn, toch? Die is voorwaardelijk voor de extra FSD functies. Verwachting is binnen 2-4 maanden dat de re-write wordt uitgerold, onduidelijk is of dit 'Elon'-maanden zijn of echte maanden.....
Neem Musk toch niet zo serieus. Hij roept maar wat vanuit oprechte wishful thinking. Het lijkt me een gruwel om voor hem te werken, hij belooft van alles (FSD, RoboTaxi) continu aan iedereen en zijn mensen moeten het nog even waarmaken. Daarna vindt hij het dan een eer om met dat team te werken. Als de mismatch te gortig wordt ... dan (ik denk tegen het eind van 2020) worden de kopstukken van het team ontslagen. Terecht ook want ze hebben niet waargemaakt wat Elon heeft beloofd. Mark my words.
Feit is dat Tesla nimmer een city driving demo heeft getoond met voetgangers, kruisend verkeer en passeren van blokkerende objecten. Waymo en MobilEye wel en misschien kan Tesla het ook maar als je dat kunt zou je het laten zien.Cruise en Argo.ai zijn dan wel eigendom van GM en Ford, maar ze staan dus niet in het lijstje als "GM" en "Ford". Waygo, Cruise en Argo.ai staan in het lijstje omdat ze op beperkte geografische gebieden level 3 auto's in test hebben rijden. Tesla staat op plaats 4 in dat lijstje, omdat ze in Noord-Amerika, Europa en Australië voertuigen met level 2 met soms een snuifje van level 3 hebben rijden, door klanten.
Dat zijn de feiten. Niet dat Ford en GM level 3 onder de knie hebben.
Je laat dan een screenshot zien van je telefoon van een embedded tweet die verwijst naar het nogal lachwekkende Navigant quadrant dat zelfs stet dat Toyota verder staat in autonomous driving dan Tesla. Is dat ook een feit?
Je moet geen tesla fan te zijn om te begrijpen dat je nogal een zure invalshoek hebt op de feiten.
Mijn nieuwe Tesla vertoonde dusdanig veel problemen dat ik na enig onderhandelen FSD en 4 jaar gratis onderhoud kon afdwingen. De hardware upgrade heb ik inmiddels gehad. Werkt redelijk soepel de laatste tijd.Zuur? Ik en vele anderen hebben bovenop hun Tesla een extra €6400 (of nog meer) betaald (aan hun leasemij) en daar betaal ik nu ook al weer 14 maanden 21% bijtelling over, zonder dat ik er ook maar iets voor terug hebt gekregen.
Snelle rekensom: €6400*0.21% bijtelling*0.4915% tax/12mnd*14mnd = €770 euro bijtelling betaald dus tot nu toe.
Wanneer heb jij voor het laatst 7000 euro uitgeven zonder daar ook maar iets voor terug te zien? Van die 6400 ga ik hopelijk tijdens mijn leaseperiode nog iets terug zien, maar die bijtelling is feitelijk onnodig door het putje.
OK, eerlijkheid gebied te zeggen dat ik daarvoor in ruil wel handmatig kan knipperen met mijn knipperlicht en dat de Tesla dan na enig wijfelen opschuift van strook en dat hij hij meestal, maar niet altijd, zelfstandig de afrit neemt. Al kan ik die laatste functie niet gebruiken want ik heb AP niet aanstaan, dat rijstrook advies is niet serieus te nemen. 3KM voor afrit wordt Tesla al wild dat je de meest rechterstrook moet hebben. Leuk voor de 90 club, maar de sportieve rijder wordt daar uitsluitend gefrustreerd van.
Verkeerslichten etc herkenning heb ik net als vele anderen niet, want AP2.5
Ik heb het nergens over FSD features, zoals ik WEL aangaf zijn ze bezig met een totale re-write.... Desondanks zijn er behoorlijk wat updates geweest, wat ik geen enkele andere automaker heb zien doen.
Kun je lekker zuur zitten doen hier op het forum, Tesla is momenteel wel het verst van alle partijen die FSD aan het ontwikkelen zijn.
Hoe zie je dat dan voor je? Dat een autopilot lekker door rijdt (lees: sportief) en dan lekker laat de afrit neemt? Als je sportief wil rijden dan zet je de AP sowieso uit neem ik aan.Leuk voor de 90 club, maar de sportieve rijder wordt daar uitsluitend gefrustreerd van.
Je kan toch upgraden naar 3.0?Verkeerslichten etc herkenning heb ik net als vele anderen niet, want AP2.5
Ik heb al meer dan een jaar geen verbeteringen waargenomen in AP. Het kan niks meer dan een jaar geleden. Wacht, zelfs minder want tot 2e kwartaal 2019 kon je nog lane change assist gebruiken op elke denkbare weg.
o wacht, automatische exits met NOA. Ja... echt op super onnatuurlijke wijze de snelweg verlaten...... puur geprogrammeerd en echt niet op basis van neuralnets. Verder dezelfde belabberde autopark en ook elke keer dat ik smart summon wil gebruiken kan het nooit want dan zit ik kennelijk op de openbare weg. Nutteloze feature hier.