You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die notificaties als je je raam hebt open gelaten is zeer handig…. eens kijken of ik die standard naar mijn vriendin kan laten sturen als ze gereden heeft
En tussentijd is het maar wat ‘pappen en nathouden’...Je weet dat ze met een totale re-write van de Autopilot software bezig zijn, toch? Die is voorwaardelijk voor de extra FSD functies. Verwachting is binnen 2-4 maanden dat de re-write wordt uitgerold, onduidelijk is of dit 'Elon'-maanden zijn of echte maanden.....
doe even een lijstje want ik kan zo snel niet bedenken wat er aan FSD is bijgekomen. Nog steeds level 2 toch?Zeker... Kijk even terug wat er in de afgelopen maanden allemaal via software updates bij is gekomen. Zie dat geen andere auto bouwer doen.
En indien mogelijk uitgesplitst naar de early birds die keurig EUR 7.400 betaald hebben en nu zitten met AP2.0 en MCU1. Ik moet het dan ook allemaal gemist hebben....doe even een lijstje want ik kan zo snel niet bedenken wat er aan FSD is bijgekomen. Nog steeds level 2 toch?
Hier net 2020.32.1 binnen!
je kan nu ook live de aanpassingen zien die je veringen aan het doen zijn!
Ik snap het automatisch ontgrendelen van oplaadpoort én auto bij einde van CCS-2-laden niet goed. Ik hoop dat de auto aan het einde van de laadbeurt niet gewoon ontgrendeld?
Ik begrijp dat je fan bent van Tesla. Maar laten we bij de feiten blijven.Tesla is momenteel wel het verst van alle partijen die FSD aan het ontwikkelen zijn.
Misschien kan je inderdaad met @MasterMace overleggen dat hij je een lijstje maakt. Maar wel eerst een uurtarief afspreken ajb.doe even een lijstje want ik kan zo snel niet bedenken wat er aan FSD is bijgekomen. Nog steeds level 2 toch?
Cruise en Argo.ai zijn dan wel eigendom van GM en Ford, maar ze staan dus niet in het lijstje als "GM" en "Ford". Waygo, Cruise en Argo.ai staan in het lijstje omdat ze op beperkte geografische gebieden level 3 auto's in test hebben rijden. Tesla staat op plaats 4 in dat lijstje, omdat ze in Noord-Amerika, Europa en Australië voertuigen met level 2 met soms een snuifje van level 3 hebben rijden, door klanten.Ik begrijp dat je fan bent van Tesla. Maar laten we bij de feiten blijven.
5 top Autonomous Vehicle Companies to watch in 2020
Tesla staat hier achter General Motors en Ford
Je laat dan een screenshot zien van je telefoon van een embedded tweet die verwijst naar het nogal lachwekkende Navigant quadrant dat zelfs stet dat Toyota verder staat in autonomous driving dan Tesla. Is dat ook een feit?