Unit106
Member
@Sandra100 zie Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!Oke, HW3 moet dan geinstalleerd worden. Krijg je daar een oproep voor of moet ik daarvoor zelf een afspraak maken/ is dat gratis?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Sandra100 zie Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!Oke, HW3 moet dan geinstalleerd worden. Krijg je daar een oproep voor of moet ik daarvoor zelf een afspraak maken/ is dat gratis?
Ik vind de update toch niet zo fantastisch, niet slechter, maar ...Zie proefrit van Steven met deze versie.
Ik ga het eens proberen, bedankt voor de tipInderdaad wel eens last van. Niet vanaf 2020.16.2.1, maar ook bij eerdere versies zo nu en dan gehad. De oplossing bij mij was de auto een nachtje in slaap laten vallen. De volgende ochtend waren de meldingen weg. Reset hielp bij mij in ieder geval niet. Slaap wel.
Dat inhouden had ik vandaag ook op diezelfde plek en nog ergens anders. Maar verder was het heerlijk relaxed rijden op NoA. Op een rit van 200 km heb ik maar een keer ingegrepen en dat was om niet te lang achter een vrachtwagen vast te blijven zitten.Business as usual, phantom brakes (op de A9 van de Wijkertunnel richting Schiphol terwijl ik op cruisecontrol reed), Autopilot camera’s die tijdens het rijden spontaan uitvallen (bij mij de camera rechtsvoor).
Ging een tijdje goed met de updates, maar de laatste paar waren niet echt denderend. Lijkt wel alsof ze een ouwe gare versie als basis hebben gebruikt.
Er zijn inderdaad wat discussies geweest in het Software 10 draadje om per versie een topic aan te maken.Is het nieuw dat er nu voor nieuwe software ook een nieuw draadje komt?
Is het nieuw dat er nu voor nieuwe software ook een nieuw draadje komt?
Slecht plan, heeft alleen zin bij grote updates zoals van versie 9 naar 10.
Was het maar een gevalletje “inhouden” op cruisecontrol ging die vol in de ankers (sorry blauwe Megane die nog net onze kofferbak kon ontwijken, ben benieuwd wat je in zo’n geval dan op het schadeformulier moet invullen/aankruisen ). Moest daarna aan mijn teerbeminde die naast mij zat plechtig beloven niet meer op de cruise te gaan rijden. Andere plekken waar die phantom brakes had was op de A2 bij Culemborg, de A27 tussen Utrecht en Hagenstein. Het ging een tijdje goed, maar de laatste paar updates zullen ergens wel iets goeds doen, maar het gebruik van iets simpels als cruisecontrol is schijnbaar nog vrij ingewikkeld.Dat inhouden had ik vandaag ook op diezelfde plek en nog ergens anders. Maar verder was het heerlijk relaxed rijden op NoA. Op een rit van 200 km heb ik maar een keer ingegrepen en dat was om niet te lang achter een vrachtwagen vast te blijven zitten.
Gewoon, "hield onvoldoende afstand".ben benieuwd wat je in zo’n geval dan op het schadeformulier moet invullen/aankruisen
Ik vraag mij altijd af waar mensen mee bezig zijn als hun Tesla zo extreem kan inhouden dat een ander er achterop klapt.
Mijn voet zit standaard bij het stroompedaal en als hij gaat vertragen zonder goede reden, dan kan ik direct ingrijpen.