marcb
Member
We zijn nu enkele maanden verder en ik ben benieuwd of het "nee-kamp", of het "ja-kamp", nog steeds overtuigd is van het al dan niet nemen van het onderhoudscrontact bij Tesla. Hoe lossen jullie het op?:frown:
Zelf heb ik het idee dat het inderdaad duur is, maar indien ik het contract van 4 jaar neem met Ranger Service hoef ik bij problemen maar te bellen en ze komen het oplossen ipv telkens naar Brussel (of Antwerpen) te rijden en te wachten tot de reparatie gefikst is. Of indien het niet onmiddelijk kan gefikst worden, ik een vervangwagen krijg.
Of zie ik dat verkeerd?
Ik lees, in de algemene voorwaarden van het servicecontract, dat alleen het onderhoud is inbegrepen (zie paragraaf D : uitsluitingen). Ik begrijp daaruit dat herstellingen binnen garantie niet inbegrepen zijn, en je dus toch naar het service-centrum moet gaan ,of apart betalen voor de ranger. Ik heb de vraag ondertussen aan Tesla doorgegeven, ik zal het antwoord later posten.
groeten,
Marc