Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sentry Mode nerfing

This site may earn commission on affiliate links.
In mijn 3 was het gewoon in de app onder het kopje Beveiliging en bestuurders. Daar kon je alle cameras bekijken. Je moet wel premium connectivity hebben natuurlijk.
Daarnaast moet je in de auto onder het kopje beveiliging aanvinken dat de camera‘s vanuit de app kunnen worden bekeken (althans bij de M3).

Als Bewakingsmodus is ingeschakeld, kunt de mobiele app gebruiken om de omgeving van de Model 3 via de buitencamera's op afstand te bekijken. Tik op Bediening > Veiligheid > Bewakingsmodus > Live camera bekijken via mobiele appop het touchscreen om te zien wat Bewakingsmodus in real-time opneemt. Er mogen zich geen personen in de auto bevinden en alle portieren moeten vergrendeld zijn. Navigeer vervolgens naar Veiligheid > Bewakingsmodus > Live camera weergegevenin de mobiele app.”
 
  • Like
Reactions: MaartenD
Ik kan zo snel het draadje over de Tesla app niet vinden, dus dan maar hier: het viel me op dat er beelden van een andere camerahoek beschikbaar zijn in de live Sentry view.

Ik vroeg me recent bij bekijken beelden van laatste FSD bèta versie al af hoe de camera checkt of hij een weg op kan draaien. Zo dus (waarbij mogelijk camera voor ook nog een rol speelt).
IMG_1605.jpeg
 
  • Like
Reactions: TM3LR
Ik kan zo snel het draadje over de Tesla app niet vinden, dus dan maar hier: het viel me op dat er beelden van een andere camerahoek beschikbaar zijn in de live Sentry view.

Ik vroeg me recent bij bekijken beelden van laatste FSD bèta versie al af hoe de camera checkt of hij een weg op kan draaien. Zo dus (waarbij mogelijk camera voor ook nog een rol speelt).
View attachment 1021029
Ik denk dat dit sedert de holiday update van december zo is.
 
  • Like
Reactions: NielsA