You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is het nou zoveel moeite om even die lens te krabben, zo groot is ie nou ook weer niet!
Is het nou zoveel moeite om even die lens te krabben, zo groot is ie nou ook weer niet!
You are missing the point.
Ik wil zeggen dat je moet oppassen met het zomaar even uitlenen van je MS.
Iedereen rijdt onmiddellijk met een Golfje weg, alle knopjes zijn direct te vinden.
Maar bij een Tesla zijn een aantal zaken flink afwijkend van wat wij gewend zijn.
Dat kan er toe leiden dat je meer met het scherm bezig bent dan met de weg, met alle gevaren van dien.
Ik heb wel vaker dat men mijn humor niet begrijpt...You are missing the point.
Ik wil zeggen dat je moet oppassen met het zomaar even uitlenen van je MS.
Iedereen rijdt onmiddellijk met een Golfje weg, alle knopjes zijn direct te vinden.
Maar bij een Tesla zijn een aantal zaken flink afwijkend van wat wij gewend zijn.
Dat kan er toe leiden dat je meer met het scherm bezig bent dan met de weg, met alle gevaren van dien.
Door schuren total-loss? Kan me maar moeilijk voorstellen, zal dan economisch total-loss zijn (tenzij het schuren in een enorme crash uitmondde). Ik zou als eigenaar toch op reparatie aandringen, vanwege de bijtelling en ongetwijfeld wachttijd op een nieuwe.
Wel boeiende case: als het beleid zou zijn (van Tesla en/of verzekeraar) om een MS het schade al vrij snel total-loss te verklaren, is het risico dus groter op financiele schade (bijtelling) voor de eigenaar.
Zojuist een tesla rijder gesproken die op een 2 baansweg geschuurd werd aan de linkerkant door een andere auto.
De Tesla werd Total loss verklaard. Nu was er wel flink blikschade maar bij een dure ICE was dit toch wel gewoon gerepareerd.
De bestuurder heeft wel een nieuwe auto besteld maar valt dan wel in 4% bijtelling!!
Ik zou deze fiscale schade proberen te verhalen op de veroorzaker van het ongeval
Niet bij Centraal Beheer verzekerd? Ik heb een putje in de voorruit en wilde deze laten repareren. Van CB kreeg ik te horen dat dit bij de dealer moet. Is voor mij geen probleem omdat hij toch nog langs het servicecenter moet.Sterretje in de voorruit. Vandaag bij Carglass laten repareren. Staan ineens 5 monteurs de ramen te wassen. Hadden nog niet een tesla gehad.
Zou me niet verbazen. Vermoed dat ik gewoon een medewerker aan de lijn had, die ook alleen maar leest dat alle reparaties door de dealer uitgevoerd moeten worden en daar ook glasherstel onder verstaat.Ik zit wel bij CB. Ze stonden gewoon in het lijstje van verzekeraars. Hoor het wel als het niet goed was. Volgens mij brengen ze hem van Tesla dan naar Carglass
Sterretje in de voorruit. Vandaag bij Carglass laten repareren. Staan ineens 5 monteurs de ramen te wassen. Hadden nog niet een tesla gehad.
Door schuren total-loss? Kan me maar moeilijk voorstellen, zal dan economisch total-loss zijn (tenzij het schuren in een enorme crash uitmondde). Ik zou als eigenaar toch op reparatie aandringen, vanwege de bijtelling en ongetwijfeld wachttijd op een nieuwe.
Wel boeiende case: als het beleid zou zijn (van Tesla en/of verzekeraar) om een MS het schade al vrij snel total-loss te verklaren, is het risico dus groter op financiele schade (bijtelling) voor de eigenaar.
Pfff... toch blij dat ik alleen financial lease heb gekozen...Ik had gisteren precies hetzelfde bij Carglass Utrecht. Iedereen kwam erbij staan.
- - - Updated - - -
Uiteraard heeft hij aangedrongen op reparatie. Maar in dit geval was het een leaseauto, en dan bepaalt de leasemaatschappij dus wat er gaat gebeuren. De leasemaatschappij heeft al 75% afgeschreven van de boekwaarde en dan ben je al snel total loss. Waarschijnlijk levert het wrak zelfs nog meer op dan de boekwaarde.