Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag zelf nog even geknipperd naar een collega-zwarte die bij de Bilt op een rotonde vanaf Groenekan kwam. Die andere was mooi glimmend!
Ojee, off topic, eeeeh, ik zat net aan een schade-gevalletje van enkele jare geleden te denken.... brommer over de motorkap.... :redface:
 
Pfff.... Wil ik remmen, trap ik, denk ik, op t gas. Vervolgens vlieg ik vooruit....
de7yzaby.jpg
pu9y8y7y.jpg
a6u5ery7.jpg


Auto voor mij had een trekhaak gelukkig.... Anders had ik denk ik méér schade gehad.
 
Onze huidige auto's hebben een bonusbeschermer, daarmee kan je eenmaal per jaar een extra schade laten repareren zonder dat je no-claim omhoog gaat. Ik moet zeggen dat die wel van pas is gekomen (helaas):crying:.

Een keer ben ik met de Citroën DS3 uit de carport gereden, redelijk dicht langs de paal. De spiegel ging er langs, dus dan zou je denken dat heel de auto er langs past, maar niets was minder waar: die paal werd aan de onderkant gesteund door nog een paal (zo'n 20cm hoog), die nog eens bevestigd was met een dikke bout. Nou, dat zie je dus niet, en die stak dus lekker in de deur en veroorzaakte een vrij lange deuk en kras. Au.

Het jaar erna zette ik dezelfde auto op het talud van onze ondergrondse garage, op de handrem, deed de deur open, en haalde daarna de voet van de rem. De auto 'hikte' even waardoor de deur uit m'n hand vloog en keihard tegen de muur kwam... zijkant deur omgebogen. Nog hardere au.

Concluderend: die bonusbeschermer is welkom. :rolleyes:
 
Ik heb vorig weekend in Parkeer garage in Gorinchem op Kazerneplein drie velgen geraakt. Echt allemaal echt zacht schampschot maar wel zonde...... vanaf 2 meter is het bijna niet te zien maar wat een &$%%$ garage......
Met A6 nooit last gehad, die ca 10CM extra breed is voor NL toch echt te veel.....
 
Ik heb vorig weekend in Parkeer garage in Gorinchem op Kazerneplein drie velgen geraakt. Echt allemaal echt zacht schampschot maar wel zonde...... vanaf 2 meter is het bijna niet te zien maar wat een &$%%$ garage......
Met A6 nooit last gehad, die ca 10CM extra breed is voor NL toch echt te veel.....

Ik heb aan twee velgen aan de rechterkant behoorlijke schade door te proberen de Beursplein garage in Rotterdam in te rijden. De eerste 5 meter past, daarna loopt het taps toe en hoor je verschrikkelijke geluiden.
Helaas ben je dan al door de slagboom en is er geen weg terug.

Valt velgschade overigens onder de CB verzekering? Ik heb dat nog nooit eerder bij de hand gehad en dit is meer dan een krasje. Dit is geen road rash meer, maar een dikke vette zweer!!! :cursing:
 
Als je in het centrum R'dam wilt zijn kun je beter parkeren op de P+R Kralingse Zoom en vanuit daar de metro pakken. Duurt iets van vijf minuutjes en de metro komt om de paar minuten. Is vlak naast de snelweg (dus je bent er zo), je parkeert gratis en je kan buiten of in een garage staan (die pas nieuw is). Tip voor de volgende keer ;)
 
Als je in het centrum R'dam wilt zijn kun je beter parkeren op de P+R Kralingse Zoom en vanuit daar de metro pakken. Duurt iets van vijf minuutjes en de metro komt om de paar minuten. Is vlak naast de snelweg (dus je bent er zo), je parkeert gratis en je kan buiten of in een garage staan (die pas nieuw is). Tip voor de volgende keer ;)
Als je aan de westkant van het centrum moet zijn is de Museumpark garage (aka blunderput) aan te raden.
Moderne ruime garage met 2 oplaadpunten.
 
Vandaag boodschappen opgehaald bij AH pick-up point bij Schiphol. Blijkt bij thuiskomst dat ze een zak er zo hard ingesmeten hebben dat een pak melk lek is geraakt en helemaal is leeggelopen in de kofferbak. :cursing:
Lekker is dat, half uur uitsparen aan boodschappen doen en vervolgens een uur schrobben om de auto weer schoon te krijgen. Hoop niet dat er straks een zure melklucht in de auto blijft hangen...
 
Vandaag boodschappen opgehaald bij AH pick-up point bij Schiphol. Blijkt bij thuiskomst dat ze een zak er zo hard ingesmeten hebben dat een pak melk lek is geraakt en helemaal is leeggelopen in de kofferbak. :cursing:
Lekker is dat, half uur uitsparen aan boodschappen doen en vervolgens een uur schrobben om de auto weer schoon te krijgen. Hoop niet dat er straks een zure melklucht in de auto blijft hangen...

Da's mooi balen Merijn. Ik lees overigens dit op de site van AH:
____
2. Wij doen de boodschappen voor jou

  • De bestelling wordt met zorg voor je gedaan en in je auto gezet.

    ____

Als die zin wat anders leest, dan zetten ze ook met zorg de bootschappen in de auto. Waarvan akte dat dat deze keer niet gebeurd is.
Even AH bellen, het lijkt me het bedrijf wel die dit serieus neemt en dit graag wil goedmaken?
 
Vandaag boodschappen opgehaald bij AH pick-up point bij Schiphol. Blijkt bij thuiskomst dat ze een zak er zo hard ingesmeten hebben dat een pak melk lek is geraakt en helemaal is leeggelopen in de kofferbak. :cursing:
Lekker is dat, half uur uitsparen aan boodschappen doen en vervolgens een uur schrobben om de auto weer schoon te krijgen. Hoop niet dat er straks een zure melklucht in de auto blijft hangen...
Heb dat een keer aan de hand gehad. Bij ons is het niet meer goed gekomen. Na verloop van tijd de bekleding vervangen maar toen was het al te laat. Hoop dat t bij jou mee gaat vallen.
 
Vandaag boodschappen opgehaald bij AH pick-up point bij Schiphol. Blijkt bij thuiskomst dat ze een zak er zo hard ingesmeten hebben dat een pak melk lek is geraakt en helemaal is leeggelopen in de kofferbak. :cursing:
Lekker is dat, half uur uitsparen aan boodschappen doen en vervolgens een uur schrobben om de auto weer schoon te krijgen. Hoop niet dat er straks een zure melklucht in de auto blijft hangen...

Als het niet tussen de kieren loopt, goed schrobben met genoeg allesreiniger of groene zeep.
Daarna weer goed uitspoelen met schoon water en schone doeken.

Misschien toch maar eens de AH bellen als zij de boodschappen in de auto hebben gelegd.

In ieder geval succes en hoop dat je alles goed schoon krijgt.