Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Rode adapter uitleen topic

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vertrek a.s. zaterdag naar Fieberbrunn Oostenrijk.
SC's zijn ingepland, maar heb nog vraagtekens over opladen op locatie.
220V is beschikbaar, maar ik zou graag een rode adapter mee willen nemen (just to be sure).
Iemand in de regio Eindhoven/Weert die de adapter een weekje kan missen?
Ik ben donderdagavond bij de SC in Zevenaar, zuidelijker kom ik niet deze week. Als je verder niemand dichterbij vindt, stuur me een PM :)
 
Ik vertrek a.s. zaterdag naar Fieberbrunn Oostenrijk.
SC's zijn ingepland, maar heb nog vraagtekens over opladen op locatie.
220V is beschikbaar, maar ik zou graag een rode adapter mee willen nemen (just to be sure).
Iemand in de regio Eindhoven/Weert die de adapter een weekje kan missen?

@lionkingbike heeft de mijne nog, maar inmiddels niet meer nodig. Woont in de buurt van Tilburg. Stuur hem een PM, ik vind het OK om 'm een week uit te lenen.
 
Heb afgelopen vrijdag naar Tesla gebld omdat ik al een maand op de rode stekker zat te wachten. Kwam vandaag per post binnen. Klagen helpt (jammer genoeg)!

Ik snap er helemaal g...verd....mme :cursing: niets van. Ik heb al 4x gebeld. Vanmorgen met Amsterdam, die zeggen dat ze het doorgeven aan Tilburg. Net Tilburg gebeld, en die zeggen dat er nog steeds geen rode adapter is...... Ik wacht er al 2 maanden op........

Wie heb jij gesproken als ik vragen mag......??????
 
Ik snap er helemaal g...verd....mme :cursing: niets van. Ik heb al 4x gebeld. Vanmorgen met Amsterdam, die zeggen dat ze het doorgeven aan Tilburg. Net Tilburg gebeld, en die zeggen dat er nog steeds geen rode adapter is...... Ik wacht er al 2 maanden op........

Wie heb jij gesproken als ik vragen mag......??????
Volgens mij komt er een update van de adaptor en duurt het daarom zo lang. Er zijn er al ooit geleverd, maar dat is de 'oude' versie.
 
Volgens mij komt er een update van de adaptor en duurt het daarom zo lang. Er zijn er al ooit geleverd, maar dat is de 'oude' versie.

Ik heb de rode adapter al op 25 november gekregen. Werkt als een zonnetje. Ik laat de UMC met rode adapter continue in de rode Mennekes krachtstroom contrastekker zitten. Ik heb al een paar keer gevoeld of er mogelijk ergens warmteontwikkeling is. Dit is nergens het geval.
Ik ben ook wel benieuwd waarom er een nieuwe moet worden ontwikkeld.
 
Volgens mij komt er een update van de adaptor en duurt het daarom zo lang. Er zijn er al ooit geleverd, maar dat is de 'oude' versie.

Je bedoelt de UMC zelf? Of alleen het rode aanhangsel?
Ik zou denken dat als ze hun charging issues met de UMC willen oplossen ze een update of vervanging van de UMC doen? Er zijn toch wel wat dingen die spaakt lopen? Zoals niet laden zonder geaarde neuter bij 230V.
 
Net als vele anderen hier ben ik ook opzoek naar de rode adapter, is er iemand die mij misschien kan helpen? Ik rijd 4500 ~ 5000 km per maand en heb voor dat de auto geleverd werd op diverse plekken in NL en Belgie krachstroom aansluitingen gerealiseerd om op te kunnen laden. Ik laad nu helaas maar aan 1 fase waardoor ik vaak met afspraken moet schuiven, uitstellen of eerder vertrekken om maar lang genoeg op te kunnen laden.

Tesla is er (nog) niet in geslaagd om een passende oplossing te vinden, is er iemand die zijn Rode adapter niet gebruikt of wil uitlenen tot Tesla kan leveren ? Mobiele laders zijn ook niet op korte termijn leverbaar en lijken mij overigens ook lomp en onhandig, ik heb echt de voorkeur voor de rode adapter.