Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Restwaarde Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Over twee dagen wordt mij S85 4 jaar oud, nu ruim 124.000 km. Ik heb hem nu 14 maanden.
Hij heeft nog steeds als hij helemaal vol is 385 km full typical range aan op het display en in scanmytesla zelfs 393 km en en full rated range 489 km bij een usable full pack van 71,8 kWh bij 5849 kWh DC en 19434 kWh AC geladen. Kortom een echt lage degradatie en het is in het laatste jaar ook niet heel veel minder geworden(was 72,4 toen ik hem kocht).

De fijnste auto ooit, ik heb er al een paar keer een echte roadtrip mee gemaakt, van supercharger naar supercharger naar Zwitserland. In Zwitserland in oktober een nieuwe drivetrain gekregen met een nieuwe 12V batterij, geweldige service. Je hoort mij niet klagen over Tesla.

Bij lange ritten: Rijden tot ca 5% en weer laden tot ca 65%, even koffie en je kunt weer door.
In de vakantie hebben we de camper, maar als daily driver wil ik voorlopig niets anders meer en rijd ik nog heel wat jaartjes in deze S.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Het vervangen van mijn 12V accu viel letterlijk 2 maanden buiten de 4 jaar garantie.... das dan wel jammer :(. Zo'n 230 euro jammer...
Maar inderdaad tot op heden een goede service van Tesla mogen ontvangen. Het volgende puntje zal de eMMC worden.