Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Problemen met WiFi

This site may earn commission on affiliate links.
Oud draadje maar ik kom terug van een week weg en opeens wil de MS niet meer aan de wifi. Meerderen die hiermee zitten?
Melding, zie pic .

Had vandaag exact dezelfde melding (geen IP). Router gereset maar melding keerde terug. Tot mijn stomme verbazing werd update wel gedownload. Had dus ondanks foutmelding wel verbinding met WIFI. Kan iemand dit verklaren? Limbo2121, je schrijft het probleem te hebben opgelost. Wat heb je gedaan?
 
Had vandaag exact dezelfde melding (geen IP). Router gereset maar melding keerde terug. Tot mijn stomme verbazing werd update wel gedownload. Had dus ondanks foutmelding wel verbinding met WIFI. Kan iemand dit verklaren? Limbo2121, je schrijft het probleem te hebben opgelost. Wat heb je gedaan?
Sorry, overheen gelezen. Reset: de twee scrolwieltjes en de rem indrukken totdat scherm weer oplicht.
Schrale troost: alles wat je hebt aan je Tesla heeft iemand anders ook.
 
Vandaag nieuwe tesla gehaald en naast bestaande gezet ;)

afijn de bestaande staat verder van de router dan de nieuwe MS.
De nieuwe kan maar net de WiFi pakken maar vraagt elke keer om het paswoord. Onthoudt het netwerk dus niet. hierdoor dus ook nog niet kunnen updaten naar v10.
staat nu nog op v9.

Iemand een idee waarom de ene tesla wel (verder weg) en andere niet?
 
Vandaag nieuwe tesla gehaald en naast bestaande gezet ;)

afijn de bestaande staat verder van de router dan de nieuwe MS.
De nieuwe kan maar net de WiFi pakken maar vraagt elke keer om het paswoord. Onthoudt het netwerk dus niet. hierdoor dus ook nog niet kunnen updaten naar v10.
staat nu nog op v9.

Iemand een idee waarom de ene tesla wel (verder weg) en andere niet?
Random. Gewoon even geduld hebben. Je zult zien, op een bepaald moment gaat het goed.

Ps worden op zondag auto's afgeleverd?