Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Overstappen van elektra (en gas) leverancier?

This site may earn commission on affiliate links.

Interessant artikel. Bedankt. En waar moet ik de NUON Groen dan plaatsen?

Nuon Groen met ZonBonus | Altijd Nuon

Dan leveren wij als aanvulling Nuon Groen uit Nederland. Dit is stroom die 100% vrij van CO2-uitstoot wordt opgewekt uit de natuurlijke bronnen wind en water. Deze stroom wordt opgewekt in Nederland door onszelf of door onze partners.

Ook marketing? Zo ja, dan heb ik volgens mij een geldige reden om het contract te breken. '100% vrij van CO2 uitstoot' is wat mij betreft voor geen enkele andere interpretatie vatbaar.....

-- edit --

Gelukkig. Volgens de groene-stroom-tool zit ik goed: Hier groene stroom tool
 
Last edited:
Het is weer zo ver, overstap tijd.
Ik heb een zakelijk aanbod gekregen van Pure Energie, maar dat is duurder dan Prive.
Daar ga ik nog over bellen.
Op een vergelijkings site kwam Powerpeers als goedkoopste groene leverancier er uit, die heb ik tegen de sjoemelladder gelegd en die kwam er erg goed uit.
Iemand ervaring met Powerpeers?
 
Van een verkoper van zakelijke energiecontracten enige tijd geleden vernomen dat sommige energiemaatschappijen de ondernemers met een relatief groot zakelijk energieverbruik over de streep trekken, met het aanbod ook hun privewoning mee te nemen in het energiecontract. Herkent iemand dit ?