Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening Tesla Europe HQ Amsterdam Tonight.....

This site may earn commission on affiliate links.
EN handtekening nummer 3 is een feit! Jerome staat nu naast JB en Elon.

Blij te zien dat het zo'n open eerlijke kerel was. (komt eigenlijk eerlijker over als Elon, Elon zie je namelijk altijd toch wat denken of hij niets fout gaat zeggen)

PS: de gehandtekende klepjes gaan nog veel waard worden want Elon deelt ze niet meer uit :cool: wist Jerome nog te zeggen
 
Last edited:
EN handtekening nummer 3 is een feit! Jerome staat nu naast JB en Elon.

Blij te zien dat het zo'n open eerlijke kerel was. (komt eigenlijk eerlijker over als Elon, Elon zie je namelijk altijd toch wat denken of hij niets fout gaat zeggen)

PS: de gehandtekende klepjes gaan nog veel waard worden want Elon deelt ze niet meer uit :cool: wist Jerome nog te zeggen
Verkopen die klepjes op de E-rally voor het goede doel !
 
Sorry for my onwetendheid maar over welke klepjes gaat dit?
Het klepje voor het spiegeltje in de zonneklep.

Sommigen vragen Tesla VIPs om daar hun handtekening op te zetten. Heb je toch een 'Signature'.

Te kinderachtig voor woorden, natuurlijk.

- - - Updated - - -

Op mijn klepje staat sinds gisteren de handtekening van Jerome Guillen. :biggrin:
 
Voor de liefhebbers. Ik zou het wel on-line willen hebben !

FullSizeRender-5.jpg
FullSizeRender-4.jpg
FullSizeRender-3.jpg
FullSizeRender-2.jpg
 
mmh.... volgens mij is het vaporware wat jullie gezien hebben

Toch is het toeval denk ik. Tesla heeft 396 Superchargers.. je ijkt hier naar de nummer 7,8 en 9 kwa gebruik in de afgelopen 24 uur. Niet vreemd dat ze dicht bij elkaar liggen. Deze informatie hebben we al eerder gezien. Ik zal een volgende keer eens een filmpje maken.. dan kan je "uitgesteld" live meekijken.
 
Toch is het toeval denk ik. Tesla heeft 396 Superchargers.. je ijkt hier naar de nummer 7,8 en 9 kwa gebruik in de afgelopen 24 uur. Niet vreemd dat ze dicht bij elkaar liggen. Deze informatie hebben we al eerder gezien. Ik zal een volgende keer eens een filmpje maken.. dan kan je "uitgesteld" live meekijken.

Ja, en nog niet eens toeval. Als je een race houdt met 400 deelnemers dan zullen de finishtijden in het eindklassement ook heel dicht bij elkaar liggen. Dit is de top tien. Deze hebben we al eerder gezien en het is leuk dat ze nu ook in Amsterdam staan.

Overigens, als je er voor staat, zie je in real time het aantal afgenomen kWh toenemen.

Best leuke informatie die voer geeft voor toekomstige inpassingen.