Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
zeker! Er was een non-SuC-tijd dat een in Normandie gestrande Tesla-rijder via het forum naar huis werd geholpen. Good old days -;)

[ouwelul modus aan]

Ja, dat waren nog eens tijden! Nu is er geen reet meer aan. Wij zijn net aangekomen bij de Costa Brava: auto bepaalt nu zelf bij welke superchargers je kunt laden en welke je kunt overslaan (!), je hoeft niet uit te rekenen hoeveel lading je nodig hebt, en als het toch mis zou gaan heb je altijd nog een tussenliggende supercharger...

Je hoeft niet eens meer zelf te rijden...

Vroeger, dat was de tijd van de echte helden!

[ouwelul modus uit]
 
[ouwelul modus aan]

Ja, dat waren nog eens tijden! Nu is er geen reet meer aan. Wij zijn net aangekomen bij de Costa Brava: auto bepaalt nu zelf bij welke superchargers je kunt laden en welke je kunt overslaan (!), je hoeft niet uit te rekenen hoeveel lading je nodig hebt, en als het toch mis zou gaan heb je altijd nog een tussenliggende supercharger...

Je hoeft niet eens meer zelf te rijden...

Vroeger, dat was de tijd van de echte helden!

[ouwelul modus uit]
Dat bedoel ik.......ik ben geen fan van die modus..maar de herinneringen als pioniers is fantastisch.....:rolleyes:
 
Vrij weinig ervaring mee. 1 dagje meegedraaid met een oud-collega jaren geleden. Wat ik me wel herinner: je moet het leuk vinden om anderen de lucht in te helpen. Want je bent zo 8 uur druk in de weer en in die tijd kun je slechts 2 à 3 vluchten(lees:dalingen) zelf uitvoeren. Voor de rest ben je bezig clubleden in de lucht te "werpen". YMMV
 
  • Informative
Reactions: FVO
Ik kreeg zonet volgende banner onder TMC:

Capture d’écran 2017-09-18 à 18.16.52.png


Serieus doordenkertje :). Kan geloven dat 87% van de antwoorden onjuis zijn :rolleyes:.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: ebullio
Tsja.. Mag dan fantastisch zijn maar.... van €1.200 tot €1.600 euro voor een kraan waar dan ook water uit komt voor een kop thee..
Zijn er ergens grenzen..? ik zal het eens in de groep gooien...
Er zijn natuurlijk grenzen. Mijn vrouw kon, door toenemende fysieke beperking, de oude Quooker kraan steeds moeilijker bedienen. De nieuwe kraan is voor haar prima te bedienen. Gelukkig bracht de bestaande Quooker kraan met vat bijna de helft van de nieuwprijs van de Quooker Flex op.
 
Door slechts een kleine donatie aan dit forum te doen ben je voortaan verlost van alle reclame en krijg je nog een mooi Superman logo onder je avatar om aan te geven dat je een "supporting member" bent.
https://teslamotorsclub.com/tmc/account/upgrades
Bedankt voor de link, heb het meteen maar in orde gemaakt. Heb hier genoeg plezier, kennis en voordeel vandaan gehaald om iets terug te doen.
 
Nooit antwoorden of mee doen met dit soort onzin. Een keer per ongeluk gedaan en getrakteerd op 10-20 spam berichten per dag vanaf dat moment.
Weet ik (en dank @HWS voor de link overigens, goed om weten, en ik doe ook meteen mee) maar kijk eens terug naar de vraag: hoeveel 'vierkantjes'? (nul, weet ik). Wie vertaalt zo'n dingen zo 'onjuis' :confused:
 
  • Like
Reactions: HWS
Ik heb zo'n gsm gimbal ding gekocht, blijkt er een batterij in te zitten waarvan ik er al een dikke 7000 heb.
IMG_0152.JPG

Wel met de waarschuwing hem er niet achterstevoren (met min pool eerst) in te doen.
Bij het bijbestellen van deze batterijen staat uitdrukkelijk de opmerking 'Zonder protectie circuit! Niet voor zaklampen! Niet kopen als u niet weet waar u mee bezig bent!'
Nu heb ik er 2 besteld en vraag ik me af of ik weet waar ik mee bezig ben :rolleyes:
 
Ik heb zo'n gsm gimbal ding gekocht, blijkt er een batterij in te zitten waarvan ik er al een dikke 7000 heb.
View attachment 248590
Wel met de waarschuwing hem er niet achterstevoren (met min pool eerst) in te doen.
Bij het bijbestellen van deze batterijen staat uitdrukkelijk de opmerking 'Zonder protectie circuit! Niet voor zaklampen! Niet kopen als u niet weet waar u mee bezig bent!'
Nu heb ik er 2 besteld en vraag ik me af of ik weet waar ik mee bezig ben :rolleyes:
Ik weet ook niet waar je mee bezig bent :D:p