Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Poehpoeh, wat een opgekropte emoties hier zeg. En dan zeggen ze dat je door met een Tesla te rijden zo lekker relaxt en ontspannen wordt.... :D Even de optielijst nog doorlopen of "therapeutische praatsessies" bij de SuperCharger zijn inbegrepen (zou ideaal zijn voor sommigen om die wacht-/laadtijd te overbruggen).

Volgens mij is het heel simpel. Je bent door niemand gedwongen mijn relaas te lezen, dat is echt je eigen keuze geweest. Maar chapeau (of zoals we dat op straat zeggen, "best chill") dat je je door 9 pagina's "ego trollen" hebt geworsteld. R.E.S.P.E.C.T.!:cool: Maar dikke kudo's dat je dan de moeite neemt om je opgekropte emoties van je af te schrijven. Maar het was toch best vermakelijke kost om te lezen?

Tipje van de Mayonaise Verkoper(T) (de +T is voor de 010'ers onder ons): Neem het leven niet al te serieus, neem een biertje (of gin-tonic, of forummers onder de 18: Wicky aardbei).:)

Of ik mijn leven ga beteren, daar zou ik geen fles wijn op zetten. Of ik blijf posten, "hell yeah!" :cool:

@Faiz71

Hoi Faiz, Dat "Best Chill" straattaal is voor iemand uit 1971 is best chill, zeg maar. Maar nu even serieus. Issue is gewoon dat je zelf al continue praat over "mijn draadje" en dat je ook aangeeft dat je niet echt de moeite wilt nemen om, waar het forum voor is, te zoeken waar de zaken staan. De mensen hier hebben jouw enthousiasme positief gewaardeerd en hebben je op weg geholpen, maar het is nu echt tijd voor "the new kid in town" om zich aan te passen en gewoon niet meer "the new kid" te zijn maar net zoals de rest dit forum te gaan gebruiken waar het voor bedoeld is opdat de volgende "New Kids in Town" ook op weg kunnen worden geholpen. Echter, je verhaal hierboven lezende ben ik er niet zo zeker van of je dit allemaal wilt begrijpen. Diverse mensen, waaronder ik, richten ons in "jouw" draadje dan ook niet aan jou, maar aan de personen welke op jouw vragen reageren. Als je het niet begrijpt of wilt begrijpen blijf dan inderdaad lekker schrijven in je eentje in "jouw" draadje. Dus dikke Kudo's en het is R.E.S.E.P.T.C als je streetcredits wenst als je het toch inziet. We zijn echt niet aan het zeuren om het zeuren.
 
@Faiz71

Hoi Faiz, Dat "Best Chill" straattaal is voor iemand uit 1971 is best chill, zeg maar. Maar nu even serieus. Issue is gewoon dat je zelf al continue praat over "mijn draadje" en dat je ook aangeeft dat je niet echt de moeite wilt nemen om, waar het forum voor is, te zoeken waar de zaken staan. De mensen hier hebben jouw enthousiasme positief gewaardeerd en hebben je op weg geholpen, maar het is nu echt tijd voor "the new kid in town" om zich aan te passen en gewoon niet meer "the new kid" te zijn maar net zoals de rest dit forum te gaan gebruiken waar het voor bedoeld is opdat de volgende "New Kids in Town" ook op weg kunnen worden geholpen. Echter, je verhaal hierboven lezende ben ik er niet zo zeker van of je dit allemaal wilt begrijpen. Diverse mensen, waaronder ik, richten ons in "jouw" draadje dan ook niet aan jou, maar aan de personen welke op jouw vragen reageren. Als je het niet begrijpt of wilt begrijpen blijf dan inderdaad lekker schrijven in je eentje in "jouw" draadje. Dus dikke Kudo's en het is R.E.S.E.P.T.C als je streetcredits wenst als je het toch inziet. We zijn echt niet aan het zeuren om het zeuren.
Dus dat......
 
Mooi, het "new kid in town" draadje trekt nu alleen nog maar hetzelfde volk aan. Lekker houden zo, niet meer op reageren aub!
Bedoel je daarmee de berichten van @RoteSau en @M603 ?
Wat moet ik verstaan onder "hetzelfde volk"? Dat het leden zijn van 2016 en later en minder dan 1.000 post en dus minderwaardig zijn volgens jou? In die hun twee posts lees ik meer zinnigheid dan in jouw laatste 100 posts die vol staan van de pretentie. Lees jij soms je posts wel eens terug na na enkele uren? Nog nooit tot de conclusie gekomen dat je misschien een wat hautaine toon aanslaat tov bepaalde gebruikers?
 
KEEP-CALM-POSTER-LOW_large__78588.1291468232.600.600.jpg
 
  • Like
Reactions: grommelsch
@Faiz71

Hoi Faiz, Dat "Best Chill" straattaal is voor iemand uit 1971 is best chill, zeg maar. Maar nu even serieus. Issue is gewoon dat je zelf al continue praat over "mijn draadje" en dat je ook aangeeft dat je niet echt de moeite wilt nemen om, waar het forum voor is, te zoeken waar de zaken staan. De mensen hier hebben jouw enthousiasme positief gewaardeerd en hebben je op weg geholpen, maar het is nu echt tijd voor "the new kid in town" om zich aan te passen en gewoon niet meer "the new kid" te zijn maar net zoals de rest dit forum te gaan gebruiken waar het voor bedoeld is opdat de volgende "New Kids in Town" ook op weg kunnen worden geholpen. Echter, je verhaal hierboven lezende ben ik er niet zo zeker van of je dit allemaal wilt begrijpen. Diverse mensen, waaronder ik, richten ons in "jouw" draadje dan ook niet aan jou, maar aan de personen welke op jouw vragen reageren. Als je het niet begrijpt of wilt begrijpen blijf dan inderdaad lekker schrijven in je eentje in "jouw" draadje. Dus dikke Kudo's en het is R.E.S.E.P.T.C als je streetcredits wenst als je het toch inziet. We zijn echt niet aan het zeuren om het zeuren.
pvh het scheelt een hoop typwerk voor jezelf als je even op faiz z'n avatar zou willen klikken en dan de meest rechtse optie 'ignore' zou willen aanklikken.
Anderzijds, het scheelt mij wel weer veel lol dus nee doe toch maar niet :p;)
 
  • Funny
Reactions: Phil V, is3 and pvh
Amerikaanse vrienden van ons willen volgend jaar een privécruise maken tussen Turkije en Griekenland op zo'n Gulet 3-master-boot met kapitein. En vroegen me of ik aanraders had o_O...
Heb ze dus gezegd dat mijn vaarervaring niet zo ver reikte maar het eens ging rondvragen. Bij deze dus. Als er mensen aanraders hebben ... Shoot, hier of via PM maakt niet uit.
 
Iemand met kennis elektrische installaties??

Stond vanavond te koken - viel in de keuken de stroom uit toen we de waterkoker aan deden. Koelkast uit, paar lampen ook. Electrisch fornuis waarvan 3 van de vier "pitten" niet meer werken. Zo te zien is geen van de stoppen doorgeslagen. Auto laadt niet op vol vermogen.zie foto's
Kan dit probleem met aardlekschakelaar of hoofdzekering zijn? bv op een van de drie fasen? Moet ik hier direct een elektricien naar laten kijken of kan het wachten tot morgen?
 

Attachments

  • IMG_7624.jpg
    IMG_7624.jpg
    16.3 KB · Views: 28
  • IMG_7626.jpg
    IMG_7626.jpg
    18.3 KB · Views: 30