Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

[NL/BE] CHAdeMO adapter

This site may earn commission on affiliate links.
Ik herken de plek wel en het staat ook in de eerdere bercihten. Het betreft een laadpunt van het MisterGreen Charge Network aan de A2 Breukelen-Maarssen in zuidelijke richting.

Toch mooi dat zij een praktische corrossietest voor ons allemaal uitvoeren? Lekker laten hangen, zou ik zeggen.
 
Dat lijkt mij ook inderdaad. Ik denk niet dat het slim is om de adapter zo te laten hangen.

Er zit een dakje boven ! (of het echt helpt is een tweede -;)

IMG_7598.jpg
 
Wanneer komt er een chademo adapter voor de SuC zodat Nissan Leaf bij Tesla kan worden opgeladen.!?

Ik denk dat onze Leaf, wij hebben zowel een Leaf als een Tesla, geroosterd gaat worden met 135 kW.

Maar het is straks niet meer nodig. Zodra Leaf 4.0 er is met bereik van >400 km en grote batterij kan met Tesla worden afgesproken dat hij daar ook kan laden. Dat is de gedane belofte. Geen adapter nodig.
 
Gisteren Tilburg gesproken, mijn CHAdeMO adapter is op de post gegaan. Hoop hem vandaag te ontvangen (gok het niet), dan ergens volgende week, maar dan ben ik er precies niet.
Ik ben de mijne net gaan ophalen.

En ik wou gaan testen bij Total in Vilvoorde, maar die bleek 'tijdelijk' buiten dienst. Die in Haren was wel operationeel, maar ik kreeg hem niet gestart. 2 credits geprobeerd, maar geen kWh energie in de batterij. Ik ga vanavond nog eens elders proberen.
 
Ik ben de mijne net gaan ophalen.

En ik wou gaan testen bij Total in Vilvoorde, maar die bleek 'tijdelijk' buiten dienst. Die in Haren was wel operationeel, maar ik kreeg hem niet gestart. 2 credits geprobeerd, maar geen kWh energie in de batterij. Ik ga vanavond nog eens elders proberen.
En na 2 andere Total stations geprobeerd te hebben (1 lukte het laden niet en kreeg ik een refund, de andere was de lader geiced en brandde er een rood lampje op sta ik nu te laden in Kortenberg bij D'Ieteren.
1d15763f389c92e4b28c340107accc09.jpg
[/IMG]
 
En na 2 andere Total stations geprobeerd te hebben (1 lukte het laden niet en kreeg ik een refund, de andere was de lader geiced en brandde er een rood lampje op sta ik nu te laden in Kortenberg bij D'Ieteren.
Ik ben benieuwd.

De mijne komt vandaag aan volgens UPS. Ben helaas niet in de buurt, dus dit weekend eens proberen bij de CHAdeMO lader bij vd Valk om de hoek, is een paal van The New Motion.