Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe look forum

This site may earn commission on affiliate links.
Als je op het nummertje van de post klikt (rechtsbovenaan elke post #xx)
  1. kun je allerlei interessante dingen doen. Die gaan vast ook als likes meetellen, althans sommige daarvan. Kun je je eigen post viral laten gaan.
  2. De mogelijkheden zijn eindeloos.
  3. Waarschijnlijk wordt het leuker dan we dachten :rolleyes:
 
Blijkbaar is de migratie van wat je al wel of nog niet gelezen hebt niet helemaal goed gegaan.
Ben bang dat ik heel wat posts zal moeten aanklikken om dat weer een beetje op orde te krijgen. :-(
Ik heb alle forums als 'read' gemarkeerd, daarna werkt het als een zonnetje.

Uit het US deel begrijp ik dat Tapatalk niet terugkomt, dat schijnt grote Security problemen te veroorzaken. Overigens was dat ook het probleem met de vorige forum software, niet veilig, niet onderhouden, en niet schaalbaar. Maar goed, het is wel wennen inderdaad. Ik verwacht nog een hoop commentaar, totdat Model 3 wordt aangekondigd ;)
 
En blijkbaar een betere zoekfunctie! Eindelijk!!!

NB: deze ochtend per ongeluk ander e-mailadres gebruikt voor 't inloggen, en ontdekt dat ik ook deze alias heb. Ook wel leuk! Carl (Leermakers)
 
"Hmm, hoe kan ik nou een post liken ? :confused:"


Daar zijn we nog steeds niet uit, maar je kunt wel rapporteren als je iets niet leuk vind...
Dus voorlopig draai ik t maar om, ik unlike / report alles wat ik niet like. ;) Zelfde effect toch? :D


Overigens nog nog wel een gequote met het quoten...
Ga ik ook wel weer leren....
 
"Hmm, hoe kan ik nou een post liken ? :confused:"


Daar zijn we nog steeds niet uit, maar je kunt wel rapporteren als je iets niet leuk vind...
Dus voorlopig draai ik t maar om, ik unlike / report alles wat ik niet like. ;) Zelfde effect toch? :D


Overigens nog nog wel een gequote met het quoten...
Ga ik ook wel weer leren....

Bij een gewone reply doet hij standard een quote.
Die +quote link is om meerdere berichten te markeren om die in 1 keer te kunnen quoten