Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe look forum

This site may earn commission on affiliate links.
Ik mag niet klagen, 't is natuurlijk nog even wennen aan de nieuwe looks.
Wat leesbaarheid en gebruiksvriendelijkheid betreft eigenlijk geen probleem, ik raadpleeg nooit het forum op m'n iPhone (6) omwille van het gepriegel, ben een 'avondlezer' en dan is het via de Macbook of iMac ( via Safari ) en daar draait het als een zonnetje.
 
Ben ik aan het lezen, is ineens het uiterlijk aangepast. Je ziet de link "go to first unread" niet meer maar daarentegen zijn alle draadjes grijs geworden waar allee berichtjes gelezen van zijn, en is er een rode stip voor het draadje zichtbaar geworden van de draadjes die nog ongelezen berichten heeft. Persoonlijk vind ik het weer iets duidelijker. Positief. :)
 
Hoe ga je nu makkelijk terug naar het hoofdtopic. Ik scroll nu naar beneden, dan op rode pijltje omhoog naar de biebnkant van het topic en dan klikken op Belgium and THE Netherland.

Wel erg veel stappen, doe ik iets fout.
Lees altijd op de iPhone (6s+)
 
Kan het dat je met het nieuwe forum geen Excel-spreadsheet meer kan uploaden? Of kan iemand me zeggen hoe dat vandaag wel kan? Ik wilde met jullie delen waarom een MS (soms) goedkoper is dan een Audi A5 maar zonder bijhorende Excel-spreadsheet klinkt dat toch wreed minder geloofwaardig. En ik krijg de spreadsheet er maar niet in ("the uploaded file does not have an allowed extension"). Kent iemand een oplossing?
 
Kan het dat je met het nieuwe forum geen Excel-spreadsheet meer kan uploaden? Of kan iemand me zeggen hoe dat vandaag wel kan? Ik wilde met jullie delen waarom een MS (soms) goedkoper is dan een Audi A5 maar zonder bijhorende Excel-spreadsheet klinkt dat toch wreed minder geloofwaardig. En ik krijg de spreadsheet er maar niet in ("the uploaded file does not have an allowed extension"). Kent iemand een oplossing?

Screenshot als foto uploaden? Maar dat is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing. Hoop dat het binnenkort terugkomt.
 
Dank Merijn. Formules in de Excel-spreadsheet moeten erbij, anders kunnen jullie er niet mee spelen / het ding verbeteren, maar jouw oplossing schijnt inderdaad te werken! Net nieuw draadje begonnen (terwijl we toch maar wachten op M3...)