Phil V
Well-Known Member
Heu, bestaan er Tesla’s zonder navigatie? Dan heeft jouw radio wel een grote display.Ik heb geen navigatie,
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heu, bestaan er Tesla’s zonder navigatie? Dan heeft jouw radio wel een grote display.Ik heb geen navigatie,
Ja, haha, die bestaan zeker. Ik neem aan dat het alleen is uitgeschakeld in de software in mijn base 60 model..Heu, bestaan er Tesla’s zonder navigatie? Dan heeft jouw radio wel een grote display.
Hoe heeft u tesla benaderd? Ik heb eerst deftig een email gestuurd naar mijn service advisor. Die heeft toen een afspraak in het systeem gemaakt nadat het onderdeel binnen was. Ik heb niet te klagen over tesla service w00t w00tIk heb nog steeds geen reactie van tesla. Bevalt me totaal niet, dat zwijgen. Dus misschien dat ik ook zoiets moet gaan doen. Eigenlijk totaal zinloos, eerst zelf die chip laten vervangen, en dan daarna het board. Maar om het gewoon over mijn kant te laten gaan is een brug te ver. Die chip is gewoon fout, en de manier waarop er mee omgegaan wordt is niet zoals het zou moeten. ( om het dan maar netjes te zeggen ).
Ik heb eerst een aantal maanden geleden een email gestuurd via die terugroepactie ( waarbij er in eerste instantie stond dat het alleen voor < 180.000 km auto's zou gelden, en de mijne is daar boven, pas toen ik hier zag dat het nu kennelijk anders is reageerde ik er op ).Hoe heeft u tesla benaderd? Ik heb eerst deftig een email gestuurd naar mijn service advisor. Die heeft toen een afspraak in het systeem gemaakt nadat het onderdeel binnen was. Ik heb niet te klagen over tesla service w00t w00t
Ik zou de geschiedenis even vergeten. Stuur een nieuwe mail naar uw service advisor om het tegra bord te vervangen. De voorwaarde zijn nu anders. Of probeer een andere sec als dat helpt.Ik heb eerst een aantal maanden geleden een email gestuurd via die terugroepactie ( waarbij er in eerste instantie stond dat het alleen voor < 180.000 km auto's zou gelden, en de mijne is daar boven, pas toen ik hier zag dat het nu kennelijk anders is reageerde ik er op ).
Daarop een afwijzing ontvangen, net als sommige anderen hier.
Vervolgens een email gestuurd dat ik het er niet mee eens was, dat er problemen waren bij mij en de vorige eigenaar.
En dat er ook anderen waren hier die wel de vergoeding hadden gekregen.
Maar dus totale stilte verder van de kant van tesla.
Ook geen ontvangstbevestiging, die ik wel de eerste keer kreeg.
Netjes van tesla? Nee.
Ik heb maar eens een email gestuurd met de vraag of ze die wel ontvangen hebben, omdat ik nog niets heb gehoord. Een service advisor heb ik verder niet, auto is tweedehands gekocht.Ik zou de geschiedenis even vergeten. Stuur een nieuwe mail naar uw service advisor om het tegra bord te vervangen. De voorwaarde zijn nu anders. Of probeer een andere sec als dat helpt.
mijn advies... bellen, gewoon bellen met SUC, situatie uitleggen, vin bij de hand houden natuurlijk en gelijk wordt dan een afspraak gemaakt. Heel oldschool maar echt.. bellen gaat sneller dan mailenIk heb maar eens een email gestuurd met de vraag of ze die wel ontvangen hebben, omdat ik nog niets heb gehoord. Een service advisor heb ik verder niet, auto is tweedehands gekocht.
Ik hoef voorlopig dat board niet vervangen te hebben. Vergoeding voor het vervangen van die chip is voldoende voor mij. Maar als ze echt nergens op blijven reageren, dan zal dat wel het resultaat zijn. Zonde natuurlijk, nergens voor nodig. Ze hebben overigens nog steeds niet laten weten dat ze mijn email ontvangen hebben.mijn advies... bellen, gewoon bellen met SUC, situatie uitleggen, vin bij de hand houden natuurlijk en gelijk wordt dan een afspraak gemaakt. Heel oldschool maar echt.. bellen gaat sneller dan mailen
Daar zal niemand opnemen denk ik.gewoon bellen met SUC
Hoezo? Waar merk je dat aan?Had ik toch maar gelijk het modem laten vervangen, 3g is zachtjes aan het verdwijnen.
Vanaf 31 maart 2022 stopt KPN definitief met 3g.Hoezo? Waar merk je dat aan?
Ik neem het risico een domme vraag te stellen: zitten wij op dat netwerk? En zoniet, wanneer stopt onze provider of lift die mee op het KPN netwerk?Vanaf 31 maart 2022 stopt KPN definitief met 3g.
Van 3G naar 4G of 5G | KPN Zakelijk
Het 3G-netwerk van KPN is gestopt in 2022. Op de 4G- en 5G-netwerken van KPN werkt het internet nog sneller, veiliger en stabieler. Lees hier meer.www.kpn.com
Dat is een goed plan.Vandaag de tweede afwijzing ontvangen voor vergoeding van de eMMC-vervanging door Loek. Ik heb destijds zelf het tegra-bordje eruit geschroefd en opgestuurd. Dat blijkt nu voor Tesla reden te zijn om vergoeding af te wijzen. Heel merkwaardig dit. Ik krijg haast de neiging om alsnog de reparatie (nogmaals) door Tesla uit te laten voeren.
Dank je voor de hoop! Ik zit ongeveer op dezelfde tijdlijn met dezelfde afwijzingen en nog steeds niks ontvangen. Zo irritant!Afgelopen week de vergoeding van Tesla ontvangen. Ik had het eerlijk gezegd niet meer verwacht na 2 eerdere afwijzingen door 'Monica'...
Mijn timeline is: Datum van indienen 8 maart, eerste afwijzing op 10 mei (geen betalingsbewijs). Extra informatie gestuurd op 10 mei, en een tweede afwijzing op 21 juli (laadkabelwinkel = online shop etc.). Nog meer informatie opgestuurd op 10 augustus en nu dan op 28 oktober eindelijk bericht dat de €550 vergoeding is toegekend. Het bedrag is ook al overgemaakt. Misschien biedt dit wat hoop voor de forumleden die nog op een reactie wachten...