Gaston
Active Member
oké, bedankt voor de tip. Ik zal een afspraak maken bij het Service Center om de radar te laten afstellen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal altijd zo blijven, Amerikanen hebben nu eenmaal een andere mening over perfect afgewerkt. En dat zijn ze ook volgens Amerikaanse normen, een deur met een lijn die 5 mm scheelt valt binnen de normen.
Firmware voor autopilot-HW1 auto's bleek geïnstalleerd
Kan een van de nieuwe eigenaren (dit kwartaal geleverd zeg maar) eens een foto delen van de bedieningsknoppen van de falcon wing doors? Die schijnen veranderd te zijn.
Die in de middenpilaar. Ik heb er nog 'n hendeltje zitten dat niet zo stevig aanvoelt; dat schijnt tegenwoordig anders in elkaar te steken.De digitale knoppen op het display, de knop onder op de vleugel of de knop in de middenpilaar?
Gefeliciteerd. Geniet ervan. Was nog net mooi op tijd voor Q1 danNieuwe X opgehaald. 's Avonds om 20:00. Met de trein naar Tilburg, daar opgehaald door een Tesla-taxi. Sleutels gekregen, nog even gezwoegd met het plaatsen van de trekhaak, vergeefs koppelen van de bluetooth en om halftien weer weg.
Gelukkig zonder bos bloemen oid, gewoon met een mooie auto.
Nu maar hopen dat het kalibreren een beetje snel gaat. De kleine tegenvallers zullen bij het betreffende draadje te zien zijn.
Toch een hele andere auto dan de S.
Bedankt, aflevering was gepland. Er was geen haast, er was een S ter beschikking.Gefeliciteerd. Geniet ervan. Was nog net mooi op tijd voor Q1 dan
Nieuwe X opgehaald. 's Avonds om 20:00. Met de trein naar Tilburg, daar opgehaald door een Tesla-taxi. Sleutels gekregen, nog even gezwoegd met het plaatsen van de trekhaak, vergeefs koppelen van de bluetooth en om halftien weer weg.
Gelukkig zonder bos bloemen oid, gewoon met een mooie auto.
Nu maar hopen dat het kalibreren een beetje snel gaat. De kleine tegenvallers zullen bij het betreffende draadje te zien zijn.
Toch een hele andere auto dan de S.
Ik zie het ook niet zitten om met 10 man een filmpje te gaan zitten kijken. Zelfs bij Dacia zijn de afleveringen een stuk persoonlijker.Hoezo gelukkig? Een sleutelhanger, pet etc moet er makkelijk vanaf kunnen. Ja sommige mensen hier zeggen komt uit je eigen zak etc etc zal allemaal best maar de aflever experience mag echt wel beter. Helemaal omdat ze daad werkelijk flinke winst maken op de auto's, vooral de P modellen. En als ik meer dan een ton uit geef wil ik ook wel een beetje aandacht ja. Met het bouwen van onze bedrijfspanden is er ook altijd een opening met de eerste paal en ga zo maar door. Blijkbaar praten mensen hier de aflevering nog steeds goed. Als ik hoor dat Tesla groep afleveringen wil gaan doen, dus 10 mensen in 1 kamer zetten een video laten zien hoe de auto werkt en dan de sleutel overdracht doen dan denk ik ze hebben het toch niet helemaal begrepen.
Er bleek een probleem te zitten in de radar. Deze in aangepast bij de SeC Tilburg, duurde 3 kwartier, plus heen en terug reis. Maar de terug reis was geen straf, de AP deed het weer. Weliswaar tot 130km/u op de snelweg en 50km/u daarbuiten maar veiligheid staat voorop.Zou niet meer dan 150-200km moeten duren! Anders moet het sec wat afstellen, komt vaak voor
Tja.Hoezo gelukkig? Een sleutelhanger, pet etc moet er makkelijk vanaf kunnen. Ja sommige mensen hier zeggen komt uit je eigen zak etc etc zal allemaal best maar de aflever experience mag echt wel beter. Helemaal omdat ze daad werkelijk flinke winst maken op de auto's, vooral de P modellen. En als ik meer dan een ton uit geef wil ik ook wel een beetje aandacht ja. Met het bouwen van onze bedrijfspanden is er ook altijd een opening met de eerste paal en ga zo maar door. Blijkbaar praten mensen hier de aflevering nog steeds goed. Als ik hoor dat Tesla groep afleveringen wil gaan doen, dus 10 mensen in 1 kamer zetten een video laten zien hoe de auto werkt en dan de sleutel overdracht doen dan denk ik ze hebben het toch niet helemaal begrepen.