Dat is inderdaad precies waar ik gebruik van heb gemaakt. Ik ging specifiek in op de mensen die 3200 euro betaald hadden. Jij hebt 5300 euro betaald? Dan zou ik aan te telefoon gaan hangen. Elke dag weer als je er de tijd voor op kan brengen. (ca 30 min per gesprek, 15-20 min in de wacht was voor mij normaal)
Mijn ervaring is dat er pas na je telefoontje iets gedaan wordt.
Eerste keer bellen (Woensdag 1 mei): belofte gekregen dat de medewerker uit zou zoeken of ik gratis AP kon krijgen en dan zou ik een offerte krijgen op de mail.
Tweede keer bellen (Maandag 6): "De factuur staat in uw account, heeft u die nog niet gekregen?", na 2 uur een factuur in de mail ontvangen.
Direct betaald en betaal bewijs gestuurd (Dinsdag 7), geen reacties gekregen.
Derde keer bellen (Woensdag 8): Gevraagd of de betaling in behandeling genomen was, "Ja meneer, we gaan de betaling verifieeren en dan doorzetten naar engineering, zou met 2/3 dagen actief moeten zijn" (Ik had sterk het idee dat er nog niets mee gedaan was)
Vierde keer bellen (Maandag 13): 3 mensen gesproken, maar niemand had toegang tot het mail account van Arnhem, dus ze konden allemaal niet helpen. Doorverbinden met Arnhem is 2x geprobeerd, maar niet gelukt.
Vierde keer bellen (Dinsdag 14): "De belofte van 2/3 dagen had niet gegeven mogen worden, ik neem even contact op met Arnhem." -Wachten- "Het ligt bij Engineering en we kunnen er niets aan doen" (Mijn vermoeden: ze hebben het op dat moment door gezet naar Engineering)
2 uur later zag ik toevallig de optie Voorrijden in mijn app > AP+FSD actief.
Rant: WTF is er gebeurt met je systeem als je een ENGINEER nodig hebt om een vinkje aan te zetten. Zo gaat de ING. titel nog verder naar de haaien
En wat zie jij dan precies bij de details van je wagen in je account staan? Full Self Driving? Of Enhanced Autopilot?