Vandaag het grote moment dat ik verlost zou worden van alle aandacht die een krakende M3 trekt.
Helaas. Naast de bovenste moeten ook de onderste draagarmen vervangen worden. In plaats van het vriendenprijsje van net 200,- gaat dit nu 729,40 kosten. Blijkbaar zit onder niet in de”coulance” sferen. Toch maar doen dus.
Wel een beetje minder hosanna dat die buiten de garantie is. Blijkbaar te netjes gereden..?
De conclusie obv mijn uitspraak dat het kraakt rechtsvoor dat alleen boven moet was dus te gemakkelijk Bij het vorige bezoek.
De afwikkeling is gewoon amateuristisch verlopen:
- Toen ik de auto bracht was de verwachting dat deze net na de middag klaar zou zijn, stond ook zo in de app. Ik zou gebeld worden als die klaar was.
Toen om half drie nog steeds de eindtijd 12.30 stond, maar geen voortgang van de reparatie, heb ik bericht gestuurd of ze een bijgestelde gereed moment konden doorgeven.
- Bericht werd niet gelezen, laat staan dat ik een reactie ontving.
- Dan maar bellen om kwart voor vier. De wacht duurde zo lang, dat ik besloot met de telefoon aan naar Groningen te gaan rijden, om daar voor sluitingstijd te kunnen zijn. Halverwege na drie kwartier in de wacht, de telefoon er maar opgelegd.
- Daar aangekomen, zei de servicemedewerker dat het bij hem niet druk was geweest (?) en liep de werkplaats in om de situatie op te nemen.
- Zie conclusie hierboven….
- Kortom: werkplaats doet zijn eigen ding, informeert Service of gebruiker niet, Service slaapt lekker en kijkt niet bij berichten aan hun gericht en de telefoon is veel te ouderwets voor Elon….
- Wel 80 km voor niks gereden in de Groningse avondspits…
Donderdag klaar is nu de voorspelling.
Wordt toch wat minder positief van zoiets…..