Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
En dan deze week, bijna 3.000 VIN's geregistreerd. De vaart komt er in. Weer weet ik dat VIN niet 100% staat voor productie maar het mag en zal toch verband met elkaar hebben, al zit er een korte uitloop in. Benieuwd naar volgende week.

Schermafbeelding 2018-04-06 om 15.20.06.png
 
Er is een tussenstop bijgekomen in Dordrecht (bij de SuC), op zondagavond om 20:00. Voor mij een stuk gunstiger dan de andere opties, ga proberen aanwezig te zijn. Nog meer mensen van hier die even komen buurten?

Even hopen dat zijn SuC-oplossing werkt. Hij doet er geheimzinnig over - waarschijnlijk gewoon een DIY verloopje van Mennekes naar de US Tesla plug. Als Tesla op dit punt Supercharging uit wil zetten op zijn auto dan zijn ze te laat - de auto kan niet registreren op het netwerk in Europa en dus geen updates binnen trekken.
 
Idd Vd Valk

Schermafbeelding 2018-04-13 om 12.17.21.png


Ik zie net dat in Amsterdam op 16 april van 10-11 een 'viewing opportunity' is in de PC Hooftstraat.
Op FB staat:
The car will be available only for viewing and photographs from the outside. This event is not affiliated with the Tesla store on PC Hooftstraat, so please do not disturb the store employees or customers. If you would like to sit inside the car or take a test drive, please join us in Breukelen at the Van der Valk hotel.

Mss ga ik daar wel heen. Ik wil 'm vooral 'live' zien.
 
Last edited: