Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
ik hoop zo op witte stoelen met een jaar beschikbaar zijn voor de 3. wat een prachtig geheel
Qf2NWJz.jpg

nog een paar op Imgur: The most awesome images on the Internet

always a reservation.png
 
  • Funny
  • Like
Reactions: FVO and CO2CLEAN
We hadden hier onlangs een discussie over laadsnelheden Ampera versus Model 3. Er heeft eindelijk iemand de Ampera eens aan een 100kW paal gehangen en de laadsnelheden genoteerd. Samen met de video van Bjorn van het superchargen van een Model S liet me dit toe een vergelijkende tabel op te stellen hier Chevy Bolt - 200 mile range for $30k base price (after incentive)

Conclusie : indien de gegevens van de Noorse poster kloppen (en Google translate me niet op het verkeerde been heeft gezet) en de model 3 en model S 60 vergelijkbare supercharge prestaties leveren, dan ontlopen ook de Ampera-e en de Model 3 elkaar eigenlijk zeer weinig in laadsnelheid.
 
Lijkt er op dat de 18 inch earo covers heeft die afneembaar zijn.

Was de 18inch bij de RC voertuigen nog grijs/zilver van kleur, deze productie versie is donker;
View attachment 241711
Zie US draadje Production 18" Wheels without Aero Cover

Ik voorzie aftermarket producten met custum covers al op duiken. Any takers? Of wheel Spinners anyone? :p
Ongelooflijk dat ze op de dag van vandaag nog een auto durven afleveren met wieldeksels en dan nog lelijke ook.
Zonder die deksels zijn het nog aanvaardbare wielen maar ook niet om naar huis over te schrijven. En begin alstublieft niet over de luchtstroom. Ik trek wel winterbanden over de standaard velgen en een set aftermarket voor de zomer.
 
Luchtstroom staat in verhouding tot officiële range, vermoed ik, en officiële range is nog steeds een verkoopargument, vermoed ik ook. Dus lijkt het me niet zo ongelofelijk dat Tesla dit als standaard wielen meegeeft.

Verder ben ik het me je eens, ik zou die 18" dingen a priori ook niet willen, vooral omdat die 19" dingen zo geweldig sexy lijken (maar wil ze wel beide eerst in 't echt zien vooraleer te beslissen).