Hans-L
Member
Auto (2 mnd oud) staat al meer dan een week bij Tesla voor een paar dingetjes:
- Windgeruis bij deur
- Rammel in panorama dak
- Chrome strip die niet aan sluit
- Naar rechts trekken van auto
Windgeruis krijgen ze niet opgelost. Gaat nu voor de 2e maal naar de body shop om deur af te stellen. Zal nog wel een week gaan duren vrees ik met de enorme drukte die ze hebben.
Ik krijg toch echt de indruk dat de kwaliteitscontrole in Fremont en Tilburg niet op orde is en dat de SeCs het niet meer aankunnen om deze probleempjes op te lossen. Stond toen ik de auto bracht te wachten op een loaner, en hoorde toen in gesprekken van telefonistes klanten met vergelijkbare problemen.
Moet een berg geld kosten zo voor Tesla, terwijl ze toch echt beter dat geld aan kwaliteitscontrole bij de productie kunnen besteden. Is ook beter voor de klanten.
Buiten dit nog steeds tevreden hoor. Vraag me alleen af hoe ze straks de model 3 golf gaan opvangen....
- Windgeruis bij deur
- Rammel in panorama dak
- Chrome strip die niet aan sluit
- Naar rechts trekken van auto
Windgeruis krijgen ze niet opgelost. Gaat nu voor de 2e maal naar de body shop om deur af te stellen. Zal nog wel een week gaan duren vrees ik met de enorme drukte die ze hebben.
Ik krijg toch echt de indruk dat de kwaliteitscontrole in Fremont en Tilburg niet op orde is en dat de SeCs het niet meer aankunnen om deze probleempjes op te lossen. Stond toen ik de auto bracht te wachten op een loaner, en hoorde toen in gesprekken van telefonistes klanten met vergelijkbare problemen.
Moet een berg geld kosten zo voor Tesla, terwijl ze toch echt beter dat geld aan kwaliteitscontrole bij de productie kunnen besteden. Is ook beter voor de klanten.
Buiten dit nog steeds tevreden hoor. Vraag me alleen af hoe ze straks de model 3 golf gaan opvangen....