Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.
This site may earn commission on affiliate links.
Na thuiskomst van weekendje weg, met ~20km range over, wilde de S niet opladen. Foutmeldingen 12-volt etc.
Inmiddels is de auto weer terug met nieuwe hv battery. De contactors zaten waarschijnlijk vast. Daar lees je meer over.
Hopelijk hebben inmiddels een revisie van die contactors in alle (nieuwe) accu's zitten.

Erg blij met de service vanuit Duiven. De leenauto was welliswaar beneden niveau (wel automaat, Zafira 1.4) maar meteen een ander probleempje opgelost met de ruitenwissers en helemaal gepoetst. En VIES dat hij was na afgelopen weekend :tongue:
 
Na thuiskomst van weekendje weg, met ~20km range over, wilde de S niet opladen. Foutmeldingen 12-volt etc.
Inmiddels is de auto weer terug met nieuwe hv battery. De contactors zaten waarschijnlijk vast. Daar lees je meer over.
Hopelijk hebben inmiddels een revisie van die contactors in alle (nieuwe) accu's zitten.

Erg blij met de service vanuit Duiven. De leenauto was welliswaar beneden niveau (wel automaat, Zafira 1.4) maar meteen een ander probleempje opgelost met de ruitenwissers en helemaal gepoetst. En VIES dat hij was na afgelopen weekend :tongue:

Ik zit ook bij SC Duiven. Die aflevering na service doen ze geweldig! Mijn zoon zei op een gegeven moment: 'ik weet al waarom je de Tesla zo vaak naar Arnhem brengt: dan hoef je hem zelf niet te wassen' :-D:-D
 
kansloos natuurlijk.. er wordt in 2 shifts gewerkt tussen 7 en 22u, verwacht je dat ze tijd over hebben voor een handwas? Bij SC Amsterdam gaat alles ook gewoon door de wasstraat.
Die handwas hoeft van mij niet door de monteurs gedaan te worden hoor.
Ik heb bij mijn eerste bezoek aangegeven dan mijn auto niet door de wasstraat mag en dat werd genoteerd.
Waarschijnlijk op de werkorder en niet in mijn dossier, want bij een later bezoek zag ik dat hij door de wasstraat was gedaan.
Ik eis ook geen handwas, maar wil niet dat hij door de wasstraat gaat.
 
kansloos natuurlijk.. er wordt in 2 shifts gewerkt tussen 7 en 22u, verwacht je dat ze tijd over hebben voor een handwas? Bij SC Amsterdam gaat alles ook gewoon door de wasstraat.

Bij SC Amsterdam gaat alles ook gewoon door de wasstraat.
Niet correct. Men vraagt altijd of de auto gewassen mag worden ivm coating doen ze hem netjes met de hand. En er wordt gevraagd of ze ook van binnen gestofzuigd mag worden....
 
kansloos natuurlijk.. er wordt in 2 shifts gewerkt tussen 7 en 22u, verwacht je dat ze tijd over hebben voor een handwas? Bij SC Amsterdam gaat alles ook gewoon door de wasstraat.

Ervaring leert dat er ook handwas wordt gedaan. Tesla weet inmiddels dat er nogal wat onder ons een coating behandeling hebben laten doen en dan is een wasstraat een "no go".
Mijn ervaring is dat Tesla netjes vraagt of de MS wel/niet door de wasstraat mag.
 
Dan zal ik dringend mijn leven moeten beteren... 1 keer per jaar je auto wassen is niet genoeg?

Ok, ik denk dat we een voorzitter hebben. De vuilste van de hoop. :scared:

- - - Updated - - -

nog liever vuil rond rijden, wil niet zeggen dat ik er vuil mee rond rijd hé. Daar krijgt hij bij mij de kans niet voor. Ik kom dus NIET in uw clubke

Alle gekheid op een stokje, je kan op jouw 2 oren slapen. Ik ben niet alleen een nerd maar ook een freak. Mijn S zal elke week een handjob krijgen. :tongue:
 
Ok, ik denk dat we een voorzitter hebben. De vuilste van de hoop. :scared:

- - - Updated - - -



Alle gekheid op een stokje, je kan op jouw 2 oren slapen. Ik ben niet alleen een nerd maar ook een freak. Mijn S zal elke week een handjob krijgen. :tongue:

Hehe, ik beloof bij deze plechtig dat ik Tessy op regematige basis zal vrijmaken van contaminatie op de manuele manier.
Het gaat al beter met me sinds de Tesla is besteld, ik was de auto's nu regelmatig, zeer vreemd die Tesla invloed. ;-)
 
Ben ik de enige met een coating die gewoon door de wasstraat gaat?

Sterker nog, bij mij gaat ie gewoon zonder coating door de wasstraat...:scared:

En hij glimt als een bezetene als ie er weer uitkomt (met de schuimwax optie). En ja een detailer zal er vast een berg krassen op vinden met de onverbiddelijke tl/led-lamp, maar ik zie ze niet... (maar dat ligt aan mij hoor, ik geef er gewoon weinig om hoe strak de auto erbij staat).