Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb net een offerte gekregen voor 900 euro voor het vervangen van vaste spiegels naar inklapbare. Dus is wel iets goedkoper geworden. Misschien moet ik dan ook maar een jaar wachten :smile:.
De eerste 70D versies hadden schijnbaar geen inklapbare spiegels.

Even wachten tot het zout op de weg zijn werk doet. Dan zitten ze in no-time muurvast....
 
Grrr. De S kon voor de tweede keer de Iphone niet vinden.
Kwam erg ongelukkig uit, nèt toen ik wilde bellen.
Nooit gehad bij v6.
Hoop dat ze dit probleem gauw tackelen!
Ik denk dat ik t afgelopen zaterdag zelf verholpen heb. Heb niet alleen de telefoon uit de Tesla verwijderd maar ook alle Tesla profielen op m'n telefoon. Aan beide zijden dus met een schone lei begonnen. Nu lijkt het weer goed te werken.
 
Even wachten tot het zout op de weg zijn werk doet. Dan zitten ze in no-time muurvast....
Bij mijn 2013 Model S zit één spiegel muurvast, nl. die aan de bestuurderszijde.
Die aan passagierszijde wordt regelmatig (onvrijwillig) ingeklapt door de wasstraat.
Levert geen schade op, want is een plastic onderdeel van de wasstraat dat precies over de chromen rand op de spiegel glijdt.

Benieuwd wat ze hier mee doen bij het komende 40K km onderhoud. Als ik automatische inklappers krijg is dat toch mooi meegenomen.
 
Grrr. De S kon voor de tweede keer de Iphone niet vinden.
Kwam erg ongelukkig uit, nèt toen ik wilde bellen.
Nooit gehad bij v6.
Hoop dat ze dit probleem gauw tackelen!

Hier ook bekend fenomeen. Ook afsluiten van gesprek lukt niet altijd. Gesprek is beëindigd, maar de auto houdt verbinding met telefoon alsof het gesprek nog loopt. (Ook geen radio mogelijk). Na een tijdje verbreekt de tesla de verbinding met mijn iPhone en dan gaat het weer.
 
Bij mijn 2013 Model S zit één spiegel muurvast, nl. die aan de bestuurderszijde.
Die aan passagierszijde wordt regelmatig (onvrijwillig) ingeklapt door de wasstraat.
Levert geen schade op, want is een plastic onderdeel van de wasstraat dat precies over de chromen rand op de spiegel glijdt.

Benieuwd wat ze hier mee doen bij het komende 40K km onderhoud. Als ik automatische inklappers krijg is dat toch mooi meegenomen.

Grappig, heb ik ook, altijd de rechterspiegel die a h einde vd wasstraat wordt ingeklapt. Maar niet dezelfde wasstraat vermoed ik, ik woon in de stad [emoji1]
 
In de voorlichten komt altijd condens hebben jullie dit ook? Volgens SEC Aartselaar is dit normaal :confused:
2015-11-17 16.42.52.jpg
2015-11-17 16.42.43.jpg
2015-08-31 16.22.47.jpg
 
Heb dit reeds aan SeC DH gevraagd, zij kennen dit probleem, ik heb dit sinds v7 en mijn iPhone 6S met iOS 9.
Enige wat we kunnen doen is wachten op een software update van Tesla of Apple... [emoji52].


Grrr. De S kon voor de tweede keer de Iphone niet vinden.
Kwam erg ongelukkig uit, nèt toen ik wilde bellen.
Nooit gehad bij v6.
Hoop dat ze dit probleem gauw tackelen!
 
technisch gezien zit het niet in de lamp/reflector. onveilig/APK punt wordt het dus niet. de behuizing kan nooit 100% dicht zijn, in elk geval waar de lamp en bedrading naar binnenkomt is het niet 100% dicht. bij een lampwissel/montage kan er vochtige lucht bij, dus kans op condensvorming. moet natuurlijk geen laag water in staan door regen die binnensijpelt... Zou niet weten hoe dit bij andere merken is maar het is een normaal verschijnsel blijkbaar: http://www.tuning-gids.nl/vocht-in-koplamp.htm

Volgens SEC Aartselaar is dit normaal
QUOTE]

Nou ik verwacht mijn MS over 2 wk dus ik heb met Tesla geen ervaring, maar bij iedere andere auto is dit absoluut niet normaal. Laat je niks dus wijs maken. Vocht in je lamp unit normaal??