Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hulp gezocht: eenmalig gebruik van OBD / STN1100 adapter (omgeving Antwerpen)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wil graag de 'diagnostics' gegevens van mijn MS zien, namelijk mbt de HV batterij: nominal en usable kWh, cell voltage...

Handigste aanpak lijkt te zijn via OBD port met een "STN1100" adapter, gebruik makend van een app zoals ScanMyTesla.

Alleen heb ik zelf geen adapter. Ben natuurlijk wel bereid eentje te kopen indien het blijkt dat er daadwerkelijk een issue is (wat ik nu alleen vermoed); dit doe ik dus liever als het nodig blijkt. Daarom zoek ik iemand die zo'n adapter heeft en bereid is om het eenmalig door mij te laten gebruiken. Liefst laat deze persoon mij ook zien waar/hoe met de auto te connecteren.

Woon in Antwerpen, liefst in de buurt natuurlijk, maar indien nodig wil ik prima 120 kms ofzo rijden. Hangt af van welke 'aardige aanbieders' zich aanmelden :) Nog beter zou zijn als ik de adapter even mag lenen om 1x tot 100% te laden, maar ik kan absoluut begrijpen dat iemand hulp aanbiedt bij hem/haar ter plaatse, zonder enige risico op diefstal te willen nemen.

Hoor graag wie mij kan en wil helpen, waarvoor alvast mijn dank!

Vriendelijke groeten,
Filipe
 
... zou het helpen als ik vermeld dat ik meer dan bereid ben te betalen voor het mogen gebruiken van andermans adapter, zelfs eenmalig?

En desnoods wil ik ook verder rijden dan 120 kms. Stel je zou willen helpen maar je woont in Amsterdam, laat het aub toch even weten ;-)

Nogmaals dank bij voorbaat!
 
(helaas) weer een post van mij om te verduidelijken dat het geen OBD hoeft te zijn. Ik dacht namelijk dat dit de type aansluiting was op mijn MS maar dat schijnt niet te kloppen.

Dus, voor alle duidelijkheid, dit gaat over gegevens kunnen lezen van mijn P85 uit 2013. Wat er precies voor nodig is weet ik nog niet goed.