Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Help, ik moet van m'n auto af

This site may earn commission on affiliate links.
Gelukkig heb ik er ook drie gehad. Het was dat de 159sw niet op tijd beschikbaar was waardoor ik naar bmw ben overgestapt, anders had ik nu waarschijnlijk nog alfa gereden.
De eerste keer in mijn leven dat ik merkte dat ik behoorlijk wat "symptomen normaliter geassocieerd met verliefdheid" kon tentoonspreiden met betrekking tot een auto, was met mijn Alfa 156. Daarna was er een Tesla Model S nodig om dat gevoel nog te overtreffen.
 
1938_alfa_8c_2900b_lungo_touring_coupe_01_800.jpg
 
Vrijdag mijn A4 (10 jaar, 292.100 km) verkocht voor een prima bedrag (volgens mij is er enorm veel geld te verdienen met export...)
ik mis hem vreselijk: deed het altijd en liep 1:20 bij 130 km/u.
ben net zoals iedereen hier benieuwd hoe betrouwbaar mijn toekomstige Tesla zal zijn...

Affin, hopelijk krijg ik komende week telefoon uit Tilburg: Athlon noemt week 2 of 3 van december, dus het begint nu wel te kriebelen.
 
Gisteren verkocht, wordt volgende week vrijdag opgehaald door handelaar. Nog mooie prijs gekregen iets lager dan de marktplaats biedingen maar deze belde tenminste gewoon terug.
Vanaf volgende week even 2 weken in Fiatje 500.... zal wel grote overstap zijn naar de TMS ;-)

Gefeliciteerd! Ik zet de mijne pas te koop als de Tesla goed ingereden is en ik zeker weet dat ik er dagelijks mee kan weggaan en thuis komen

Ik heb iets met het niet weggooien van oude schoenen voordat mijn nieuwe ingelopen zijn.
 
Gefeliciteerd! Ik zet de mijne pas te koop als de Tesla goed ingereden is en ik zeker weet dat ik er dagelijks mee kan weggaan en thuis komen

Ik heb iets met het niet weggooien van oude schoenen voordat mijn nieuwe ingelopen zijn.



Daarom hebben ze auto huren uitgevonden.....
Ik zal je volgende week wel laten weten of handelaar zijn afspraken is nagekomen. Zo ja, dan geef ik zijn info wel, misschien heeft hij interesse in meer A6-en.