Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Help, ik moet van m'n auto af

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de mijne (A6 2.7 TDI 200K+) uiteindelijk aan een Audi dealer verkocht. Levert (iets) minder op, maar ook een hoop minder gezeur, gebel en vreemde types aan de deur. Gaat overigens ook naar Montenegro. Mij werd verteld dat dit vooral interessant vanwege BTW en BPM verrekingen.

Overigens kun je op Marktplaats ook eenvoudig een indicatie krijgen van de waarde in de handel, klopte vrij goed met mijn ervaringen: http://www.marktplaats.nl/autoinruilservice/
 
Ik heb mijn Audi S6 uit 2004 met 107.500 km vandaag particulier verkocht voor € 11.500,-

Verkocht via Autoscout. Bizar hoeveel 'Nigerianen' hierop reageren. Als je niet reageert hoor je er overigens niks meer van.
 
Last edited:
De Alfa is verkocht voor 1300 Eutjes, hij gaat naar Macedonië op 7 november
Het wordt geen Macedonië, maar wel ergens anders in oost Europa.
Wel irritant dat er een hoop mensen gewoon niet op komen dagen op een afspraak zonder af te bellen.
Uiteindelijk 1100 Eu gevangen voor m'n Italiaanse raspaardje.
We gaan de S-Max er ook uit doen en zijn voor mijn vrouw op zoek naar een klein zuiniger autootje van een jaar of 4 oud.
Dus kom maar op.
 
Te koop, Peugeot RCZ uit 2010:
1.jpg

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238802355&asrc=st
 

Mooie auto, succes met de verkoop. Misschien toch nog een kleine opmerking: je stelt in de advertentie dat je op de snelweg "met gemak" 1 op 21 rijdt. Afgezien van het gegeven dat ik mij daarbij weinig kan voorstellen (anders dan door achter de slipstream van vrachtwagens te rijden) zou ik dergelijke van de rechtervoet afhankelijke persoonlijke ervaringen niet opnemen in de advertentie. Je loopt het risico dat een koper je houdt aan deze "belofte".

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
Daarbij ga je er dus vanuit dat het niet waar is?

Bij 100 km/u op de snelweg rijd deze auto gewoon 1:21 hoor. Het is maar een 1.6 he!

Nee, ik bedoel dat een dergelijk verbruik nooit met gemak zal worden gehaald op de snelweg door een gemiddelde automobilist. Zeker niet als je in aanmerking neemt dat tegenwoordig 130 km/u de standaard maximum snelheid is (tenzij...).

Overigens vind ik die 1 op 21 wel heel knap hoor! Mijn vrouw reed in haar fiat 500c met moeite 1 op 15 op de snelweg, dat met een 1.2 motor (en 14 % bijtelling).

Wanneer krijg je de tesla?
 
Ik hoop stiekem dat PeterSZ hem in z'n hok wil hebben, voor de lange afstanden (diesel)

Heb wel een 147 gehad met een iets dikkere motor: 3.2 24V met squadra-chip.
Een 265pk bommetje dat bijna nog beter klonk dan de Fiat.:wink:
Onderin donkerbruin en roffelend, bovenin als een echt race-blok.
Heb er achteraf spijt van dat ik 'm niet gewoon heb gehouden.

GTA rz.JPG

GTA motor.JPG
 
Last edited: