Tuurlijk mag je klagen, maar je bereikt er denk ik niets mee.. Ander voorbeeld, Jumbo die al het vlees uit de schappen haalt omdat er een bacterie in zit.. Daar kun je ook wat van vinden en een klacht gaan indienen bij Jumbo, maar daar schiet je toch helemaal niets mee op? Jumbo had het ook liever anders gezien, Jumbo wil ook graag weer vlees in de schappen, personeel van Jumbo kan er ook niets aan doen.
Ik vind dit een beetje hetzelfde. Tesla kent het probleem, ze werken aan een oplossing, het is voor hun ook minstens zo vervelend.. Wat heeft nog een keer je ongenoegen uiten dan voor zin? Mijn inziens valt er niets te winnen met zo'n beklag.
Als Tesla nou zo komen met die waivers van '1x doen we UV behandeling en daarna heb je pech', of als ze het afdoen als 'cosmetisch probleem, geen garantie', dan zou je m.i. een reden hebben om te klagen. Maar nu proberen ze het gewoon voor iedereen op te lossen. Dat is dan toch alleen maar goed?