Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
Ik las vanmiddag toen ik wegreed de melding "sleutel niet aanwezig in de auto, als u parkeert kan u niet meer wegrijden".
Ik had de sleutel in m'n zak zitten, heeft iemand dit ook als eens als gelezen, of is dit iets van de laatste update?

eerder batterij stilaan plat (van de FOB natuurlijk)

Je weet de NFC-zenders te vinden - in geval van platte batterij ?
(onderaan voorruit passagierszijde en in bekerhouder)
 
Ik zie een samenloop:
- bericht op Alpine site: Alpine Electronics of America, Inc.
(Something BIG is coming + tellertje met nog minder dan drie dagen te gaan)
- belofte dat er dit jaar iets moois aankomt voor de Roadster eigenaren
- belofte dat MS V6.0 s/w betere navigatie heeft dan TomTom (Elon in A'dam)

In de Roadsters zit een ouder type Alpine of JVC als ik het wel heb.

Dus over drie dagen is er (de aankondiging van) een h/w update voor de Roadsters en de lang verwachte s/w update voor de MS'en.
 
Deze melding krijg ik ook als de key fob te dichtbij mijn iPhone is. Zelfde jaszak, zeg maar.
dat heb ik opgelost door gebruik te maken van een fobhouder luxe uitvoering. die hang ik aan mijn broekriem. en dat is voldoende om ver genoeg te zitten van een telefoon in de broekzak. en je gaat ook zo nooit zonder fob je auto uit ( tenzij je je broek in de auto achterlaat, wat ik nog nooit gedaan heb)
 
dat heb ik opgelost door gebruik te maken van een fobhouder luxe uitvoering. die hang ik aan mijn broekriem. en dat is voldoende om ver genoeg te zitten van een telefoon in de broekzak. en je gaat ook zo nooit zonder fob je auto uit ( tenzij je je broek in de auto achterlaat, wat ik nog nooit gedaan heb)

Zoiets? :)

Sorry, ben een beetje melig nu mijn tesla net is weggesleept...


agenune6.jpg
 
Misschien heb ik dit gemist, maar ik heb sinds een paar dagen 5.11, en ik merk dat de "comfort" stand van het panodak nu opeens bij 75% ligt ipv 80%. Qua windgeruis vind ik het niets schelen (en ik rij met dit weer bijna altijd, tot 140km/h, met open dak) maar het "voelt" toch minder open. Grrr.
 
Yes, versie 5.9 staat er bij mij nu ook op.


Rdio is wel aardig, lijkt nog het meeste op Pandora Radio, met die thumbs up en down. Toen het nog werkte in NL heb ik hier veel naar geluisterd.

Heeft het zin om een betaalde Rdio account te gebruiken om een interface te krijgen waarbij je wel een heel album kunt luisteren, playlists kan afspelen etc?
Is hier nog ooit antwoord op gegeven? ik overweeg ook de betaalde versie van Rdio als ik dan albums of playlists kan luisteren. Maar kan dat in de Tesla?

- - - Updated - - -

Aha, hier iets meer info:
http://help.rdio.com/customer/portal/questions/6085891-rdio-in-my-tesla-plays-only-stations
Ze werken aan een update van Rdio met meer functionaliteit.
 
Is hier nog ooit antwoord op gegeven? ik overweeg ook de betaalde versie van Rdio als ik dan albums of playlists kan luisteren. Maar kan dat in de Tesla?

- - - Updated - - -

Aha, hier iets meer info:
http://help.rdio.com/customer/portal/questions/6085891-rdio-in-my-tesla-plays-only-stations
Ze werken aan een update van Rdio met meer functionaliteit.

Ik heb overigens dezelfde vraag uitstaan bij het SC. Zij hadden ook geen idee of het wel kon met een betaald account maar gaan het voor mij testen.
 
Ik heb overigens dezelfde vraag uitstaan bij het SC. Zij hadden ook geen idee of het wel kon met een betaald account maar gaan het voor mij testen.

Heb een betalende account (lang voordat ik mijn Tesla had), en had gehoopt dat mijn "profiel" info mee zou komen, met name Playlists, Collections, Recently Played, etc.
Maaaaar, jammer genoeg is dit niet het geval.

Heb Rdio in de Tesla nooit zonder account gebruikt, dus weet niet direct welke de andere verschillen zijn.
Heb bovenstaande link van de Rdio portal nog niet gelezen, maar die lijkt me de nodige details te bevatten.

Zo te zien gaat zijn alle ogen op v6.0 gericht om ons het Walhalla brengen... ;-)

Lang leve Software Defined Cars!
Met een ICE zou het geen waar zijn!
 
Ik zie een samenloop:
- bericht op Alpine site: Alpine Electronics of America, Inc.
(Something BIG is coming + tellertje met nog minder dan drie dagen te gaan)
- belofte dat er dit jaar iets moois aankomt voor de Roadster eigenaren
- belofte dat MS V6.0 s/w betere navigatie heeft dan TomTom (Elon in A'dam)

In de Roadsters zit een ouder type Alpine of JVC als ik het wel heb.

Dus over drie dagen is er (de aankondiging van) een h/w update voor de Roadsters en de lang verwachte s/w update voor de MS'en.

The NBT (Next big thing) staat inmiddels op hun website