Aangezien ik slachtoffer ben van het Belgische Neuter probleem kan ik met de Tesla UMC thuis niet laden. Een van de mogelijke oplossingen daarvoor is gebruik te maken van een mobiele lader. De JuiceBooster 1 is daar een goede oplossing voor, maar aangezien de JuiceBooster 2 binnenkort te verkrijgen is ging daar mijn voorkeur naar uit. Ik heb mij sinds de eerste berichten over de JB2 min of meer opgeworpen als de organisator van een groupbuy.
De laatste berichten zijn dat ie in april geleverd zou gaan worden. Dit duurt mij te lang, daarom heb ik de mobiele lader van ons medeforumlid Fivari aangeschaft.
Hier een foto van het fivari laadstation:
en in actie:
het heeft ondermeer de volgende onderdelen:
· Differentiëelschakelaar type B (optioneel)
· Open source EVSE
· CEE32 rood, international, 32A, 3phasig (aansluiting zonder hulpstuk)
· CEE16 rood, international, 16A, 3phasig
· CEE16 blauw, 230V, 16A, 1phasig
· CEE32 blauw, 230V, 32A, 1phasig
· Schuko Deutschland, 16A, 1phasig (gewone combistekker die compatibel is met Nederland, Duitsland, Frankrijk, België)
· Schuko CEE 7/7 Frankrijk etc., 13A, 1phasig (dezelfde gewone combistekker die compatibel is met Nederland, Duitsland, Frankrijk, België)
Het laadstation laat toe om enkelfasig te laden vanaf 8A tot 32A en driefasig, ook tot 32A. Dus vanaf 1,8 kW tot 22 kW laadvermogen, afhankelijk van het achterliggende elektriciteitsnetwerk. De stroomsterkte kan per 2A worden ingesteld.
Het is redelijk compact, mobiel, heeft een handleiding en met de koppelstukken kun je overal in Europa terecht en door de type B zeer veilig.
Filip (Fivari) heeft er al een paar gebouwd, voor Zoe's en Tesla's.
Mocht je ook geïnteresseerd zijn in deze vlot beschikbare oplossing, neem dan contact met hem of mij op. De prijs is in ieder geval goedkoper dan een JB1 en hoogst waarschijnlijk ook dan een JB2.
De laatste berichten zijn dat ie in april geleverd zou gaan worden. Dit duurt mij te lang, daarom heb ik de mobiele lader van ons medeforumlid Fivari aangeschaft.
Hier een foto van het fivari laadstation:
en in actie:
het heeft ondermeer de volgende onderdelen:
· Differentiëelschakelaar type B (optioneel)
· Open source EVSE
· CEE32 rood, international, 32A, 3phasig (aansluiting zonder hulpstuk)
· CEE16 rood, international, 16A, 3phasig
· CEE16 blauw, 230V, 16A, 1phasig
· CEE32 blauw, 230V, 32A, 1phasig
· Schuko Deutschland, 16A, 1phasig (gewone combistekker die compatibel is met Nederland, Duitsland, Frankrijk, België)
· Schuko CEE 7/7 Frankrijk etc., 13A, 1phasig (dezelfde gewone combistekker die compatibel is met Nederland, Duitsland, Frankrijk, België)
Het laadstation laat toe om enkelfasig te laden vanaf 8A tot 32A en driefasig, ook tot 32A. Dus vanaf 1,8 kW tot 22 kW laadvermogen, afhankelijk van het achterliggende elektriciteitsnetwerk. De stroomsterkte kan per 2A worden ingesteld.
Het is redelijk compact, mobiel, heeft een handleiding en met de koppelstukken kun je overal in Europa terecht en door de type B zeer veilig.
Filip (Fivari) heeft er al een paar gebouwd, voor Zoe's en Tesla's.
Mocht je ook geïnteresseerd zijn in deze vlot beschikbare oplossing, neem dan contact met hem of mij op. De prijs is in ieder geval goedkoper dan een JB1 en hoogst waarschijnlijk ook dan een JB2.