Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik was dit weekend in de Ardennen (Onhaye). En ik had er op gerekend dat ik gewoon in ons gehuurd huisje kon laden. Maar ik kreeg dadelijk een storing. Dus ik dacht ik draai des keer om het zal wel de polariteit zijn. Maar terug storing :(. Blijk baar is hier nog een oud net (3x220V ipv 3x 400V) en hierdoor staat er spanning op beide draden in het stopcontact en gaat de standaard lader die ik bij mijn Tesla gekregen heb in storing. Kan de Fivari hier wel meer overweg?

Het probleem is ook dat daar in de verste verte ook geen supercharger was nog een publieke laadpaal :mad:. Met 90km/h terug naar huis gereden een groot stuk achter een vrachtwagen en thuis gekomen met nog 3%.

We hebben regio Vresse een buitenverblijf alwaar laden met de UMC niet mogelijk is. De mobiele Fivari lost dit probleem perfect op. We laden er 2 fasig aan 40 km/h. Ondertussen afwachten op een SuC in Namen en Laveaux st Anne.
Met dezelfde Fivari laad ik op de zaak 3 fasig. Mijn broer laadt er zijn Tesla met een Tesla lader. Soms valt er wel eens een fase weg en dan laad ik gezapig verder op 2 fases terwijl zijn laadsessie onderbroken wordt....
 
  • Helpful
Reactions: Hans_TM3