Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 10 of 94

Thread: "Poll" - Juice Booster 1

Junior Member

"Poll" - Juice Booster 1

Zouden we in dit topic de ervaringen rond de juice-booster kunnen bundelen? Mij lijkt dit op dit moment de beste 'start' oplossing als laadstation : niet zo heel duur, toch veel mogelijkheden qua aansluiting : als je thuis je aansluiting verzwaart kan dit zonder extra aanpassingen door het bakje opgevangen worden, en : neuterprobleem van de baan.

Wie heeft-em?
    Wie is er (niet) tevreden over?
    Voordelen? Nadelen?

herzlichen dank
    S85 Silver/Tan - Tech - Pano - Single Charger - PDC - Boosterseats - (Frunk-dent not yet)

Jan Petroons jpet's Avatar
    Stev, goed initiatief. Ik ben ook aan het kijken om de Juice Booster te kopen ipv een vast laadstation.
    Heeft iemand al nagekeken of het neuter probleem effectief van de baan is met de Juice Booster?
    MSP85 | MC Red | 21" Turbine Grey | Textile | Alcantara | Carbon | Pano | Tech | Parking | Air | Duo Chargers | RN977574 Delivery: December '14

Member Edi99's Avatar
    Ik heb'm liggen en gedurende drie weken dagelijks langdurig gebruikt tijdens onze vakantie in Italië (op 10A, schuko)) - soms wel 15 uur achter elkaar. Was met name blij het ding te hebben omdat de UMC niet overweg kon met de grote variatie in spanning (195 - 225V) op onze locatie. Waar de UMC gewoon stopt met laden ging de JB1 gewoon door. Daarnaast gebruikt onderweg om op 16A (rode stekker) te laden bij het hotel. Er stond al een MS met de UMC te laden maar vond de kabel daarvan wel erg heet geworden. Met de JB1 had ik dat probleem niet.

Als je'm voor onderweg wilt gebruiken is het handig de set kabels/verloopstukken er bij te nemen. Nooit meer de vraag of je kunt aansluiten. En laag genoeg om'm onder de auto uit het zicht - en "droog" een plek te geven.
    85P V17770 ToA 230913 - Blue, Grey, Black, Pano, 19" silver.
    PLEASE NOTE: these musings are the copyrighted intellectual property of the author, and are intended as part of a conversation among the TMC membership. My words may not be quoted by any third party outside the TMC forums, without my expressed consent.

Junior Member
    Is het een optie om de unit zelf in de koffer te laten zitten en enkel de laadkabel en voedingskabel door de vijfde deur te laten zitten? Dit alles natuurlijk met het oog op diefstalpreventie... Zou dat verzekeringstechnisch ook toegelaten zitten bij -hout vasthouden- brand?
    S85 Silver/Tan - Tech - Pano - Single Charger - PDC - Boosterseats - (Frunk-dent not yet)

Member filip@dijkenduin's Avatar
    Ik heb het "bakske" ook aangeschaft, om nergens in de problemen te komen.
    Thuis een vast laadpunt Mennekes 22 KW.

Voorlopig nog maar enkel getest thuis op rode stekker 32A. 3x380 == geen probleem.
    Laden aan 22 KW omdat ik duolader heb.
    Heb vr volgende week een paar testen voorzien bij Belgen met een Belgisch probleem.
    = het neuter probleem.
    zorg vr verslag.

ps. Kom juist terug van de officiële opening Service Center Aartselaar.
    S-85, Bestel: 16/4/14->Levering 1/8/14-12 uur (107 dagen) / 42483 / Blauw metallic lak / Glazen panoramisch dak / 19" velgen / Stoelen geelbruin Nappaleer / Piano zwart decor / Duolader / Tech pakket / Luchtvering / Parkeersensoren / Beveiligingspakket.

Model S driver thimo's Avatar
    Mocht je je, net als ik, afvragen waar het hier over gaat? Zie Mobile Ladebox JUICE BOOSTER 1 - e-driver.net - THE HOME OF ELECTRIC DRIVING
    Tesla Model S 85, dolphin grey, 19", pano, Tech Package

Member
    Quote Originally Posted by thimo View Post
    Mocht je je, net als ik, afvragen waar het hier over gaat? Zie Mobile Ladebox JUICE BOOSTER 1 - e-driver.net - THE HOME OF ELECTRIC DRIVING
    Mmm, soort van UMC dus, die tot 32A gaat ipv 16A. Kan handig zijn.
    Maar als je net als ik een enkele lader heb, kun je dus net zo goed de UMC meenemen als je die nodig denkt te hebben, toch?

Driving Model-S #19910 S-19910's Avatar
    Quote Originally Posted by robbie_s View Post
    Mmm, soort van UMC dus, die tot 32A gaat ipv 16A. Kan handig zijn.
    Maar als je net als ik een enkele lader heb, kun je dus net zo goed de UMC meenemen als je die nodig denkt te hebben, toch?
    heb jij de discussie over het neuterprobleem met de Tesla-UMC gemist ?

Member filip@dijkenduin's Avatar
    Quote Originally Posted by stev View Post
    Zouden we in dit topic de ervaringen rond de juice-booster kunnen bundelen? Mij lijkt dit op dit moment de beste 'start' oplossing als laadstation : niet zo heel duur, toch veel mogelijkheden qua aansluiting : als je thuis je aansluiting verzwaart kan dit zonder extra aanpassingen door het bakje opgevangen worden, en : neuterprobleem van de baan.

Wie heeft-em?
    Wie is er (niet) tevreden over?
    Voordelen? Nadelen?

herzlichen dank
    stev,

ik ben zaterdagvoormiddag in Oostende, in de namiddag kan ik via Brugge nr huis.
    Stuur pm indien het past.
    S-85, Bestel: 16/4/14->Levering 1/8/14-12 uur (107 dagen) / 42483 / Blauw metallic lak / Glazen panoramisch dak / 19" velgen / Stoelen geelbruin Nappaleer / Piano zwart decor / Duolader / Tech pakket / Luchtvering / Parkeersensoren / Beveiligingspakket.

Speedjunkie HWS's Avatar
    Ik heb de UMC als permanent laadstation thuis gemonteerd zitten. Daar werkt ie altijd. Ik overweeg juist de juice booster als mobiele lader aan te schaffen gezien alle problemen met de UMC onderweg. Spaart me een laadstation uit.
    EU P1904 S85, MC red, textile, 19", pano, tech, air, park, light, delivered 14 nov
    EU P2846 P85 performance, blue, tan, 21", pano, tech, air, sound, park, light, sub-zero, 3rd row, delivered: 29 nov

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (1 members and 2 guests)

1. HWS