You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik was daar ook wel benieuwd naar. Is blijkbaar volgens onderzoek TU Delft op verzoek van Toyota. Gegevens t/m 2017. Ik ben benieuwd wanneer dit omslaat in het voordeel van Tesla.Met die nummer 1 bedoelen ze dat ze x miljoen hybrides verkocht hebben die allemaal gemiddeld y kilometer per jaar elektrisch rijden. En x*y zou meer zijn dan de totale afgelegde kilometers door Tesla's of Leafs.
Daar is toch geen woord aan gelogen?Zullen we de titel van dit draadje aanvullen met Mitsubishi? Volgens mij zag ik laatst een tv-commercial waarin de (F)Outlander PHEV werd aangeprezen als 'elektrisch met een krachtige benzinemotor en een actieradius van 600 km'. Lijkt me een gevalletje Reclame Code Commissie, maar heb daar zelf helaas niet de tijd voor.
Zullen we de titel van dit draadje aanvullen met Mitsubishi? Volgens mij zag ik laatst een tv-commercial waarin de (F)Outlander PHEV werd aangeprezen als 'elektrisch met een krachtige benzinemotor en een actieradius van 600 km'. Lijkt me een gevalletje Reclame Code Commissie, maar heb daar zelf helaas niet de tijd voor.
Volgens mij wordt er letterlijk gezegd 'een elektrische auto'. Dat is niet de waarheid. Het is een benzine hybride. Ga je ermee op pad dan wordt 80-90% van die beloofde 600 km. actieradius op benzine gereden. Natuurlijk, dit is boeren-slimme marketing. Boeren-slimme marketing blinkt immers niet uit in duidelijkheid, maar in weglaten. De consument wordt net als bij Toyota en Lexus op het verkeerde been gezet.Daar is toch geen woord aan gelogen?
Als ze nou “een krachtige elektromotor met een klein benzine motortje” geschreven hadden, dan had ik het een stuk meer misleidend gevonden.Volgens mij wordt er letterlijk gezegd 'een elektrische auto'. Dat is niet de waarheid. Het is een benzine hybride. Ga je ermee op pad dan wordt 80-90% van die beloofde 600 km. actieradius op benzine gereden. Natuurlijk, dit is boeren-slimme marketing. Boeren-slimme marketing blinkt immers niet uit in duidelijkheid, maar in weglaten. De consument wordt net als bij Toyota en Lexus op het verkeerde been gezet.
Waarom zou je Mitsubishi verwijten om een Outlander model te ontwikkelen en te verkopen, dat perfect paste in het wensen- en eisenpakket van de toenmalige Nederlandse overheid en ondernemers?Mitsubishi is nu de weg een beetje kwijt met hun Foutlanders, maar... 10 jaar geleden waren ze volgens mij de allereerste met een relatief betaalbare 100% elektrische auto met Lithium-accupakket... de i-Miev.
Mitsubishi is nu de weg een beetje kwijt met hun Foutlanders, maar... 10 jaar geleden waren ze volgens mij de allereerste met een relatief betaalbare 100% elektrische auto met Lithium-accupakket... de i-Miev.
KloptMitsubishi is nu de weg een beetje kwijt met hun Foutlanders, maar... 10 jaar geleden waren ze volgens mij de allereerste met een relatief betaalbare 100% elektrische auto met Lithium-accupakket... de i-Miev.
Persoonlijk krijg ik altijd een beetje het gevoel dat mijn eigen intelligentie in twijfel getrokken wordt wanneer anderen voor mij bepalen dat ik door een dergelijk advertentie misleid zou kunnen worden .
Winterbanden, regen, 10 graden met kachel op 21, snelheid niet aangepast .....Nu Opel nog...... Amsterdam-Maastricht en terug, bij Eindhoven stopt het al op de terugweg....... maar beetje ernaast. En dan moet je gelijk terugrijden en hem niet uren laten afkoelen (maar goed dan kun je meestal laden).
Kan deze elektrische Opel van Amsterdam naar Maastricht en terug? | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl